مرکز خرید امارات مال یکی از مشهور ترین مراکز خرید و جاهای دیدنی دبی با امکانات مختلف می باشد.

این مرکز خرید که در قلب شهر واقع شد است،در نوامبر سال ۲۰۰۵ افتتاح شد. ساخت پروژه مرکز خرید امارات مال در سال ۲۰۰۳ با بودجه ای برابر ۲۱۸ میلیون دلار (حدود ۷۰۷ میلیارد تومان) کلید زده شد و قرار شد تا در سپتامبر سال ۲۰۰۵ به پایان برسد.

مرکز خرید امارات در منطقه ی آلبرشا و در جاده شیخ زائد  واقع شده است.

این بنا توسط یک شرکت معماری آمریکایی طراحی شده که هر طبقه به تنهایی به پارکینگ متصل می شود.سبک ساخت این مرکز خرید بر اساس معماری عربی و مدیترانه‌ای شکل گرفته است.

این مرکز خرید دارای مکان اسکی در یک پیست اسکی مصنوعی بزرگ و مجهز است.این پیست اسکی که همیشه در دمای منفی ۴ درجه سانتی گراد نگهداری می شود،از زمین شیب داری برخوردار بوده و تله کابین نیز در آن مشاهده می شود.

این مکان چهار طبقه که فضایی حدود ۲۳۳,۴۶۷ متر مربع را در خود جای داده است،دارای بیش از ۵۰۰ فروشگاه و مغازه های مختلف می باشد.در این مرکز خرید انواعی از برند ها به چشم می خورد که از معروف ترین آن ها می توان به دبنهامز، هاروی نیکولس، اچ اند ام، زارا، پپه جینز، لاگوست و تامی هیلفیگر و … اشاره کرد.

امارات مال دبی دارای مجتمع سینمایی،سالن تئاتر با ۵۰۰ نفر گنجایش و مرکزی برای نمایش های هنری می باشد.در این مرکز خرید بیش از ۸۰ نوع رستوران وجود دارد که دارای انواع غذاهای بین المللی است.

این مرکز خرید  همه روزه بر روی عموم مردم باز است.کیفیت مرکز خرید امارات مال به قدری بالاست که عناوین و افتخاراتی را نیز از آن خود  کرده است.از آن جمله می توان به دریافت عنوان “پر بازدید ترین مرکز خرید جدید” در سال ۲۰۰۵ اشاره کرد که از سوی موسسه مشهور “ورلد تراول اوارادز” اهدا شده است.همچنین از سوی مجله مشهور و آمریکایی فوربز در میان ۵ مرکز خرید برتر دبی قرار گرفته است.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید