موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز چگونه است؟

اگر قصد سفر به شهر زیبای شیراز را دارید و برای اقامت در یک مکان مناسب برنامه ریزی می کنید، یکی از بهترین و لوکس ترین گزینه های پیش رو برای شما عزیزان هتل بزرگ شیراز می باشد. این هتل که در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده است هم اکنون به عنوان لوکس ترین هتل ۵ ستاره این کلان شهر محسوب می گردد و با توجه به محل قرارگیری ویژه خود می تواند بهترین گزینه پیش رو برای بسیاری از افراد محسوب گردد. اما به راستی موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز چگونه است؟ و آیا این هتل ۵ ستاره امکانات لازم و تجربه مناسبی را به مسافران خود ارائه داده است؟ با ما همراه باشید تا با بررسی دقیق تر امکانات و مزایای هتل در کنار توجه به موقعیت مکانی آن به نتیجه گیری دقیق تری دست یافته و انتخاب صحیح تری را نیز برای خود به ارمغان آورید.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در نزدیکی دروازه قرآن و در مناطق خوش آب و هوایی واقع شده است و علاوه بر آن اگر از مسیر های ورودی شمال شیراز وارد این شهر می شوید، قطعاً اولین ساختمانی است که توجه شما را به خود جلب می کند. دروازه قرآن یکی از مهم ترین و باشکوه ترین آثار باستانی شهر شیراز محسوب می شود، در واقع این دروازه یکی از چندین دروازه شهر شیراز بوده است اما با توجه به تقدس و احترام مردم به قرآنی که بر بالای این دروازه باشکوه نگهداری می شده است، جزو معدود دروازه های باقی مانده از دوران گذشته است. علاوه بر طبیعت بی نظیر و آثار دلنشین باستانی اطراف این دروازه، فاصله بسیار نزدیکی هم با مقبره حافظ شیرازی، خواجوی کرمانی و سایر جاذبه های گردشگری شهر شیراز خواهید داشت و در عین حال با توجه به دسترسی به مهم ترین راه های ارتباطی شهر می توانید از بازدید سایر اماکن تاریخی نیز لذت ببرید.

حال که با موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز بیشتر از گذشته آشنا شدید، حتماً می خواهید با امکانات و شرایط رزرو اتاق های هتل نیز آشنا شده تا در نهایت سفر خود را دلنشین تر سازید. این هتل باشکوه دارای ۱۵۸ اتاق مختلف می باشد و با توجه به منظره ای که بیشتر شبیه به یک کشتی تفریحی باشکوه است، همچون الماسی درخشان در میان سایر هتلهای شیراز می درخشد. اگر بخواهیم بطور خلاصه به برخی از مهم ترین امکانات این هتل باشکوه اشاره کنیم، می توان از رستوران های باکیفیت و رستوران گردان هتل با ظرفیت بیش از ۱۵۰ نفر اشاره کرد.

آشپز های موجود در این رستوران ها از میان بهترین و باتجربه ترین ها انتخاب شده اند و همواره مواد اولیه باکیفیتی برای میهمانان در نظر گرفته می شود. تالار های هتل نیز مجهز به انواع امکانات صوتی و تصویری هستند و با توجه به فضای دلنشین و شکیل، می توانند به عنوان مناسب ترین گزینه در خاطره انگیزترین مراسم های زندگی شما محسوب شوند. مجموعه ورزشی هتل بزرگ شیراز را می توان یکی از کامل ترین ها در میان هتل های ۵ ستاره عنوان کرد. این مجموعه دارای انواع لوازم ورزشی برای رشته های مختلفی از جمله بدنسازی بوده و مربیان باتجربه ای هم مشغول بکار شده اند. مجموعه آبی هتل را نیز از یاد نبرید! استخر مناسب، سونا و جکوزی در کنار اتاق های ماساژ باکیفیت می توانند به راحتی خستگی یک روز گشت و گذار و تفریح در شهر را از شما بزدایند و در عین حال تجربه شگفت انگیزی را در هنگام اقامت شما ایجاد کنند.

آرایشگاه هتل، کافی شاپ با فضای دلنشین و آرامش بخش، پارکینگ طبقاتی، گیم نت، اتاق بازی و پارک مناسب کودکان، سالن بیلیارد و حتی خدمات تاکسی سرویس مناسبی هم در این هتل تعبیه شده اند تا با ارائه امکاناتی در حد و اندازه هتل های ۵ ستاره بین المللی، تجربه لذت بخش تری را برای شما عزیزان به ارمغان آورند.

از دیگر نکات مورد توجه در هنگام انتخاب یک هتل توجه به نظرات مخاطبان و مسافران قبلی آن می باشد. با بررسی این نظرات متوجه رضایت بسیار بالا از موقعیت مکانی هتل و نحوه برخورد پرسنل خواهید شد و در عین حال بسیاری از افراد از امکانات بالای این هتل تقدیر کرده اند. اگر تمیز بودن اتاق و اقامت در یک مکان شیک و مجلل برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و بودجه مناسبی برای اقامت در یک هتل ۵ ستاره در نظر گرفته اید، بهتر است برای یکبار هم که شده هتل بزرگ شیراز را امتحان کنید.

امروزه با توجه به گستردگی و تعداد بسیار زیاد هتلهای شیراز، انتخاب یک محل اقامت مناسب دارای موقعیت مکانی خوب و آرامش بخش از اهمیت بالایی برخوردار شده است. در این میان هتل بزرگ شیراز با توجه به واقع شدن در جوار دروازه قرآن و همچنین فاصله بسیار نزدیک با مهم ترین اماکن گردشگری و تاریخی شهر، می تواند یکی از بهترین گزینه های اقامت برای شما محسوب گردد. پس اگر به دنبال اقامت در منطقه ای خوش آب و هوا هستید، بهتر است با مقایسه این هتل ۵ ستاره با سایر رقبا و در نظر گرفتن شرایط خود بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده و لحظات دلنشینی را نیز ایجاد نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید