هتل های مشهد نزدیک حرم؛ اقامتی عالی در جوار امام مهربانی ها

هتل های مشهد نزدیک حرم

بهترین انتخاب برای اقامت در مشهد برای افرادی که می‌خواهند وقت و بی‌وقت به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروند، هتل های مشهد نزدیک حرم است. خوشبختانه در حوالی حرم هتل‌های لاکچری و اقتصادی متعددی وجود دارد که شما بسته به بودجه و شرایط خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر قصد سفر دارید به شهر توریستی مشهد سفر کنید و در یکی از هتل‌های نزدیک حرم بمانید، تا پایان این مقاله با تریپ آنلاین همراه باشید.

هتل های ۵ ستاره مشهد نزدیک حرم

مشهد هتل‌های ۵ ستاره لاکچری متعددی دارد که تعداد زیادی از آن‌ها در خیابان اصلی شهر یا همان خیابان امام رضا قرار گرفته‌اند. برخی از هتل های خیابان امام رضا مشهد از نظر امکانات و تنوع واحدها حرف اول را در کشور می‌زنند و با بالاترین سطح کیفی خدمات و امکانات روز دنیا از شما پذیرایی می‌کنند. اگر می‌خواهید اقامتی شاهانه در اتاق‌هایی مجهز و دلباز داشته باشید، هتل‌های لاکچری مشهد شما را به این خواسته می‌رسانند. در این بخش می‌خواهیم هتل های مشهد نزدیک حرم که از هر لحاظ توانسته‌اند رضایت مهمانان را جلب کنند، به شما معرفی کنیم.

۱- هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد نامی آشنا میان هتل‌های ۵ ستاره این شهر مذهبی است که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۹۰ برمی‌گردد. این هتل لاکچری ساختمانی باشکوه دارد که ظاهر جذاب آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

هتل درویشی مشهد دارای ۲۳ طبقه و ۲۲۳ واحد اقامتی متنوع است که هر کدام به سبک فرهنگ و تمدن ملل مختلف طراحی و چیدمان شده‌اند. فاصله این هتل مجلل تا حرم تنها یک کیلومتر و ۴۰۰ متر است که هم با ماشین و هم پیاده در مدت‌زمان کوتاهی می‌توان آن را طی کرد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، حدفاصل امام رضا ۲۴ و ۲۶

۲- هتل قصرالضیافه مشهد

هتل ۵ ستاره قصرالضیافه نزدیک‌ترین هتل به آستان قدس رضوی است. این هتل داخل حرم و در صحن هدایت واقع شده که با یکی دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از آنجا به حرم بروید. هتل مجلل قصرالضیافه در سال ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسیده و دارای ساختمانی سه طبقه با ۵۷ واحد اقامتی است.

این مجموعه فضایی لوکس با امکاناتی مدرن دارد و از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم محسوب می‌شود. پرسنل حرفه‌ای، فضایی لاکچری و تمیز، واحدهایی راحت و از همه مهم‌تر موقعیت مکانی عالی برخی از مزایای اقامت در هتل قصرالضیافه مشهد است.

هتل 5 ستاره قصرالضیافه نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا است. این هتل داخل حرم و در صحن هدایت واقع شده است

  • آدرس: مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت

۳- هتل مدینه الرضا مشهد

مدینه‌الرضا از دیگر هتل های مشهد نزدیک حرم است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. این هتل ۵ ستاره ساختمانی زیبا با ظاهری فریبنده دارد که نمای آن با الهام از معماری اصیل ایرانی تزئین شده است. هتل مدینه‌الرضا دارای ۱۸ طبقه و ۳۲۵ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی ویژه است که هر آنچه شما از اقامتی لاکچری انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این هتل مجلل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و فاصله‌اش تا حرم به‌صورت پیاده تنها ۳ دقیقه است.

  • آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، حدفاصل خیابان چهارباغ و نوبهار

۴- هتل قصر طلایی مشهد

قصر طلایی یا همان هتل گلدن پالاس مشهد هتلی معروف در مشهد است که آوازه‌اش از مرزهای ایران فراتر رفته و مسافران بین‌المللی فراوانی نیز دارد. این هتل ۵ ستاره همچون قصری باشکوه است که با امکاناتی لوکس به زیبایی چیدمان شده و هر آنچه شما نیاز داشته باشید را برایتان فراهم می‌کند.

هتل قصر طلایی مشهد دارای ۱۶ طبقه و ۳۶۰ واحد اقامتی است که هر کدام طراحی و دیزاین منحصربه‌فردی دارند. معماری زیبای ساختمان هتل، لابی باشکوه و طراحی داخلی خاص، دکوراسیون شاهانه و مدرن، واحدهای متنوع با تجهیزاتی پیشرفته برخی از مشخصات این هتل لاکچری است. هتل قصر طلایی دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد دارد و در ۲ کیلومتری باب‌الرضا قرار گرفته است.

هتل قصر طلایی یا همان گلدن پالاس مشهد هتلی معروف در مشهد و از هتل های نزدیک حرم امام رضا است.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، حدفاصل امام رضا ۳۴ و ۳۶

۵- هتل الماس ۲ مشهد

وقتی بحث بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم به میان می‌آید، یکی دیگر از هتل‌هایی که نمی‌توان از آن به‌راحتی رد شد، هتل الماس ۲ مشهد است. این هتل بی‌شک یکی از خاص‌ترین هتل‌های ۵ ستاره شهر است که با واحدهای متفاوتش، اقامتی خاطره‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد. هتل الماس ۲ مشهد دارای ۲۱۶ واحد اقامتی است که هر کدام به سبک تمدن‌ها و ملل مختلف طراحی شده‌اند. رستوران و تالار گردان پانوراما، مجموعه آبی و اسپا، سالن کنفرانس و مهمانی و بازارچه اختصاصی برخی از امکانات این هتل مجلل است. همچنین فاصله هتل الماس ۲ تا حرم به‌صورت پیاده حدود ۱۵ دقیقه است.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل های ۴ ستاره مشهد نزدیک حرم

اگرچه هتل‌های ۵ ستاره مشهد با امکانات لاکچری و متنوع خود جای هیچ چون و چرایی باقی نمی‌گذارند، اما ممکن است قیمت بالای آن‌ها برای همه توجیه اقتصادی نداشته باشد. در این صورت رزرو هتل‌های ۴ ستاره مشهد انتخاب بهتری برایتان است که علاوه بر ارائه امکانات کافی، قیمت پایین‌تری نیز دارند. برخی از این هتل هی مشهد نزدیک حرم با ۴ ستاره طلایی را در ادامه آورده‌ایم.

۱- هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل ۴ ستاره نگین پاسارگاد از محبوب‌ترین هتل های مشهد نزدیک حرم واقع در خیابان شیرازی است. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و دارای ۱۱ طبقه و ۱۰۴ واحد اقامتی است. فاصله هتل نگین پاسارگاد تا ورودی شیخ طوسی تنها ۸۵۰ متر است که اگر پیاده بخواهید این مسیر رو طی کنید، کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد است که فاصله آن تا حرم 850 متر است.

  • آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، خیابان شیرازی ۴

۲- هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد یکی از هتل‌ها باسابقه این شهر مذهبی است که در سال ۱۳۵۷ افتتاح شده است. این هتل در فاصله ۳۵۰ متری ورودی باب‌الرضا واقع شده و دسترسی راحتی به مراکز دیدنی شهر دارد. هتل اترک مشهد دارای ۱۳ طبقه و ۱۰۰ واحد اقامتی است و به منظور به‌روزرسانی امکانات در سال ۱۴۰۱ بازسازی شده است.

  • آدرس: مشهد، فلکه آب، ابتدای بازار رضا

۳- هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد در سال ۱۳۸۹ به‌عنوان هتلی ۴ ستاره در خیابان امام رضا آغاز به کار کرد. ساختمان هشت طبقه این هتل نمایی زیبا و مدرن دارد و ۱۰۵ واحد اقامتی را در خود جای داده است. امکانات کافی، پرسنلی آموزش‌دیده و موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده و نزدیکی به حرم برخی از مزایای هتل جواد مشهد است.

هتل جواد مشهد یکی از هتل های 4 ستاره مشهد نزدیک حرم است.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳

هتل های ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم

در کنار هتل‌هایی که تا اینجای مقاله نام بردیم، چند هتل سه ستاره معروف نیز در اطراف حرم فعالیت دارند. نام برخی از هتل های مشهد نزدیک حرم که جزو هتل‌های ۳ ستاره هستند و امکانات خوبی دارند را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

  • هتل میامی مشهد
  • هتل پارمیدا مشهد
  • هتل ایران زمین مشهد

رزرو بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم

در این مطلب تعدادی از هتل های مشهد نزدیک حرم را به شما معرفی کرده‌ایم. این هتل‌ها فاصله کمی تا آستان قدس رضوی دارند و امکانی برایتان فراهم می‌کنند تا در هر ساعت شبانه‌روز به زیارت امام خوبی‌ها بروید. برای رزرو هتل‌های مشهد شما می‌توانید به سایت معتبر ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و از طریق این مرجع رسمی، بهترین هتل را برای خود رزرو کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید