آشنایی با خدمات شرکت اسپیدکس

اسپیدکس به‌عنوان یک شرکت حمل و نقل هوایی بین‌المللی و با هدف ارائه خدمات پست سریع بین‌المللی با بهترین کیفیت، سرعت و قیمت مناسب فعالیت می‌کند. ازجمله مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت می‌توان به پست بین‌المللی، حمل و نقل هوایی، ارسال محموله‌های سنگین، ترخیص کالا، انبارداری و البته بیمه مرسولات اشاره کرد.

اهمیت حمل و نقل هوایی بین‌المللی

در تجارت بین‌المللی، بسیاری از اوقات عواملی ازجمله اهمیت ارسال سریع کالا، ارزشمند یا حساس بودن مرسوله، احتمال فاسدشدن آن و مواردی از این دست سبب می‌شود حمل و نقل کالای موردنظر به‌صورت هوایی، بهترین گزینه ممکن به ‌شمار رود. اگرچه در این مسیر نیز چالش‌هایی وجود دارد. تحریم‌های وضع‌شده و چالش‌های ایجادشده در نتیجه آن، و مسائل مربوط به ترخیص کالا، انبارداری، بسته‌بندی و مواردی از این دست را می‌توان مهم‌ترین چالش‌های حمل و نقل هوایی دانست. در ادامه این مطلب، با بررسی خدمات اسپیدکس، نحوه پاسخ‌گویی این شرکت به چالش‌های پیش رو در حوزه حمل و نقل هوایی بین‌المللی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

پست بین‌المللی با اسپیدکس

پست هوایی بین‌المللی می‌تواند برای ارسال مواردی مانند مدارک، نامه یا نمونه کالا بهترین شیوه ارسال باشد. شرکت اسپیدکس با تجربه چندساله و برخورداری از شبکه‌‌ای از شعبه‌های فعال در کشورهای مختلف جهان، این امر را تا حد قابل توجهی ساده کرده است. امکان رهگیری وضعیت مرسوله از طریق سایت این شرکت نیز پیچیدگی‌های ارسال این دست محموله‌ها از طریق پست بین‌المللی را ساده‌ و کاملاً قابل اطمینان کرده است. البته پست هوایی تنها حوزه خدمت‌رسانی اسپیدکس نیست و این شرکت خدمات پست بین‌المللی را به‌صورت دریایی، زمینی و ریلی نیز ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید برای کسب اطمینان از انتخاب بهترین شیوه ارسال، از خدمات مشاوره رایگان این شرکت نیز بهره‌مند شوید.

در نظر داشته باشید که نحوه دریافت و تحویل توسط شرکت اسپیدکس به چهار روش «تحویل درب به درب»، «تحویل فرودگاه به درب»، «تحویل درب به فرودگاه» و «تحویل فرودگاه به فرودگاه» انجام‌پذیر است و مشتریان می‌توانند بنابر ترجیح خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. همچنین، با توجه به نگهداری از کالاها در انبارهای مجهز اسپیدکس، می‌توانید اطمینان داشته باشید که مرسوله شما در زمان مناسب، با بسته‌بندی مناسب و البته بیمه مطمئن ارسال شده و به دست گیرنده می‌رسد.

 

خدمات حمل و نقل هوایی اسپیدکس

شرکت اسپیدکس با ارائه کامل‌ترین خدمات حمل و نقل هوایی بین‌المللی قادر است مرسوله‌های مشتریان را با نهایت سرعت و امنیت به کشور مقصد برساند. ارائه خدماتی نظیر مشاوره رایگان، انبارداری، بسته‌بندی استاندارد، بیمه و ترخیص سریع کالا نیز در این مسیر به مزایای این شرکت افزوده است. پوشش سراسری ارائه خدمات اسپیدکس نیز از مزایای همکاری با این شرکت به شمار می‌رود. شما با استفاده از خدمات اسپیدکس می‌توانید مرسوله خود را به‌صورت درب به درب، به کشوری که در نظر دارید، برسانید.

در نظر داشته باشید هزینه خدمات حمل و نقل هوایی شرکت اسپیدکس به عواملی ازجمله مسیر و وزن حجمی و حرمی مرسوله‌ها بستگی دارد و می‌تواند متفاوت باشد؛ با توجه به این موضوع، توصیه می‌شود حتماً از مشاوره رایگان این شرکت استفاده کرده، نسبت به استعلام قیمت اقدام کنید.

زمان ارسال کالا با حمل و نقل هوایی

به‌طور کلی می‌توان گفت ارسال کالا توسط حمل و نقل هوایی اسپیدکس به‌صورت متوسط بین ۷ تا ۱۴ روز کاری به ‌طول می‌انجامد، اگرچه باید در نظر داشته باشید که درست مانند هزینه ارسال، این موضوع نیز تحت‌تأثیر عوامل مختلفی ازجمله ماهیت کالا یا کالاهای ارسالی، حجم آن‌ها و البته کشور مقصد می‌تواند متفاوت باشد.

انواع حمل و نقل هوایی بار

روش‌های مختلفی برای حمل هوایی کالا وجود دارد و با توجه مواردی مانند ماهیت کالا، ابعاد، وزن، ارزش مرسوله و البته هدف ارسال کالا (تجاری یا غیرتجاری)، یکی از این روش‌ها انتخاب می‌شود. سه روشی که شرکت اسپیدکس برای حمل و نقل هوایی بار مورد استفاده قرار می‌دهد شامل «حمل اکسپرس»، «فریت بار هوایی» و «باربری هوایی کارگو» است.

 

خدمات محموله سنگین اسپیدکس

به‌صورت کلی، محموله‌هایی با وزن جرمی بالاتر از ۱۰ تا ۱۵ تن را در گروه محموله‌های سنگین و فوق سنگین به‌ شمار می‌آورند. برای حمل این نوع از محموله که امکان جابه‌جایی آن‌ها با خاور و کامیون‌های رایج وجود ندارد، به ماشین‌های باری سنگین نیاز است. شرکت اسپیدکس با اضافه‌کردن این نوع از حمل و نقل توانسته است مجموعه کاملی از خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در نظر داشته باشید این شرکت علاوه بر حمل کالاهای سنگین و فوق سنگین، محموله‌های ترافیکی را نیز جابه‌جا می‌کند. منظور از محموله ترافیکی، محموله‌هایی با وزن بالاتر از ۴۰ تن، ارتفاع بالاتر از ۵/۴ متر و عرض بالاتر از ۵/۲ متر است.

آهن‌آلات در تناژ بالا، ماشین‌آلات، مصالح ساختمانی و راه‌سازی، دستگاه‌های حفاری، مواد معدنی، سازه‌های بزرگ فلزی و تجهیزات نفت و گاز از مهم‌ترین محموله‌هایی است که باید به این شیوه حمل شود. لازم به ذکر است که جابه‌جایی تمامی این کالاها توسط شرکت اسپیدکس انجام‌پذیر است. همچنین، بسته‌بندی، بیمه حمل و اسکورت محموله ترافیکی از سایر خدماتی است که این شرکت درخصوص حمل کالاهای سنگین به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در پایان، در نظر داشته باشید که با استفاده از خدمات اسپیدکس، هر دو طرف فرستنده و گیرنده قادر خواهند بود وضعیت حمل مرسوله را پیگیری کنند.

 

ترخیص کالا از گمرک با اسپیدکس

همان‌طور که می‌دانید، در فرایند صادرات و واردات، ترخیص کالا از گمرک یکی از مهم‌ترین مراحل به‌ شمار می‌رود و می‌تواند با توجه به پیچیدگی‌های متعدد موجود، فرایند ارسال کالا را تا حد زیادی کُند کند. این در حالی است که عواملی ازجمله برخورداری از تجربه در این زمینه، تسلط به قوانین مربوط به تجارت بین‌الملل و مواردی از این دست می‌تواند این فرایند را تسهیل و تسریع کند. شرکت اسپیدکس در این زمینه نیز خدمات منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با کمک اسپیدکس از کلیه بندرهای دریایی و خشکی کشور ازجمله بندرعباس، بندر بوشهر، گمرک چابهار، بندر امام خمینی و گمرک غرب تهران محموله خود را ترخیص کنید. شایان ذکر است که در این زمینه نیز همواره می‌توانید به‌صورت رایگان از این شرکت حمل و نقل مشاوره دریافت کنید.

 

ارائه خدمات انبارداری کالا (Warehousing)

خدمات انبارداری کالا که با هدف نگهداری و ذخیره‌سازی بسته‌های پستی و ارسال آن‌ها در زمان مشخص انجام می‌شود، از دیگر سرویس‌هایی است که شرکت حمل و نقل اسپیدکس ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه در حمل و نقل هوایی عموماً بین زمان تحویل بار توسط فرستنده و ارسال آن با هواپیما فاصله زمانی وجود دارد، به‌نوعی مکمل خدمات حمل و نقل دریایی شناخته می‌شود. البته باید تأکید کرد انبار باید مکانی امن و مناسب باشد تا محموله موردنظر در این فاصله دچار آسیب نشود. ارائه خدمات مدیریت موجودی، بازرسی کالا، بارگیری، چینش، بسته‌بندی، لیبلینگ و ارسال نیز ازجمله مزایای دیگر بهره‌گیری از خدمات انبارداری اسپدکس به‌ شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید