هتل رومز تفلیس یکی از شیک ترین هتل های ۴ ستاره گرجستان می باشد.
ساختمان این هتل در بین سال های ۱۹۲۱ تا ۱۹۹۱ یک انتشارات بوده است که توسط معماران به شکل هتل امروزی با معماری منحصر ب فردی درآمده است.
هتل رومز تفلیس به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می باشد و دسترسی به مناطق مهم و دیدنی شهر تفلیس از این هتل بسیار آسان است.
این ساختمان دارای ۸ طبقه بوده و دیوار های ورودی و لابی آن با آثار هنر هنرمندان گرجی و ایتالیایی مزین شده است.
هتل رومز تفلیس در مجموع دارای ۱۴۱ اتاق با امکاناتی متنوع و دکوراسیونی مدرن می باشد.از جمله این امکانات می توان به پنجره های تمام قد، سیستم تهویه مطبوع، تراس اختصاصی، نشیمن به همراه تلویزیون، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس و محصولات بهداشتی، حمام اختصاصی، دستگاه چای یا قهوه ساز و .. اشاره کرد.
این مجموعه دارای یک رستوران مجلل می باشد که در منوی آن انواع غذا های محلی گرجی، غربی، ایتالیایی و بین المللی به چشم می خورد.همچنین کافه این هتل برای سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم در اختیار مهمانان قرار گرفته است.
هتل رومز تفلیس دارای امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی می باشد که از جمله آن می توان سالن مرکز سلامتی که دارای سونا، جکوزی، حمام ترکی، مرکز ماساژ درمانی و اسپا را نام برد.زمین بازی برای کودکا، باغ برای قدم زدن، سالن بدنسازی، بیلیارد، بولینگ و .. از دیگر امکانات تفریحی این هتل می باشند.
از دیگر خدمات این هتل می توان پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی و اتو کشی، سالن کنفرانس و امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، کارکنان مسلط به چندین زبان روسی، انگلیسی و .. از دیگر خدمات این هتل می باشند.
فاصله این هتل تاایستگاه قطار ۶ کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی تفلیس حدود ۱۷ کیلومتر و تا میدان آزادی حدود ۲۰ دقیقه می باشد.
آدرس: Kostava Street 14, Vera, 0108 Tbilisi City

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید