فرودگاه بین المللی آتاتورک

فرودگاه بین المللی آتاتورک

فرودگاه بین المللی آتاتورک یکی از مهم ترین فروشگاه های کشور ترکیه به شمار می رود که در منطقه ی یاشیلکوی و در قسمت اروپایی شهر استانبول واقع شده است.
این فرودگاه که در سال ۱۹۲۴ با فاصله ی ۲۴ کیلومتر از مرکز شهر استانبول افتتاح شد، دروازه ی اصلی ورود گردشگران به این شهر می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک به یاد بنیان گذار جمهوری ترکیه، مصطفی کمال آتاتورک، نام گذاری شده است.
این فرودگاه دو ترمینال مسافربری دارد که یکی از آنها مخصوص پروازهای داخلی و از دیگری برای پروازهای خارجی استفاده می شود که با یکدیگر در ارتباط هستند.
در سرتا سر محوطه ی فرودگاه بین المللی آتاتورک اینترنت وای فای رایگان در دسترس است و به مدت ۲ ساعت می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید.
این فرودگاه دارای چندین سالن استراحت نیز می باشد تا مسافرانی که مجبور هستند مدت زمان زیادی را در فرودگاه سپری کنند از این سالن ها استفاده کنند. همچنین در فرودگاه بین المللی آتاتورک علاوه بر سالن های استراحت، چندین هتل نیز وجود دارد تا مسافرانی که دوست ندارند در استراحتگاه ها به سر ببرند از هتل های واقع در فرودگاه بهره ببرند.
از دیگر امکانات رفاهی فرودگاه بین المللی آتاتورک می توان به ۳۰ دستگاه خودپرداز، ۲۰ فروشگاه و مرکز خرید که به صورت ۲۴ ساعته باز هستند، چندین رستوران و کافه، دو سالن آرایشگاه و یک مرکز خدمات پزشکی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید