فرودگاه بین المللی پوکت

فرودگاه بین المللی پوکت

فرودگاه بین المللی پوکت در بخش جنوبی کشور تایلند و در ارتفاع ۲۵ متری از سطح دریا واقع شده‌است.
فرودگاه پوکت که از لحاظ آمار مسافران جایگاه سومین فرودگاه پرتردد کشور تایلند را در اختیار دارد، ۱۰ خط هوایی با ۲۷,۰۰۰ پرواز بالغ بر ۲,۹۰۰,۰۰۰ مسافر و ۱۲,۰۰۰ تن بار را در سال جا به جا می‌کنند.
فرودگاه بین المللی پوکت در سال ۲۰۱۳ میلادی با ثبت ۳/۱۱ میلیون ورود در حدود ۸/۱۸ درصد نسبت به سال ۲۰۱۲ رشد آمار سفر داشته است.
راه های دسترسی فرودگاه پوکت از طریق تاکسی های ویژه فرودگاه، اتوبوس فرودگاه که در زمان بندی و ساعتی منظمی از مرکز شهر پوکت به فرودگاه حرکت می کنند، و لیموزین امکان پذیر می باشد.
در محوطه فرودگاه پوکت بیش از ۱۰ فروشگاه وجود دارد که انواع محصولات و کالاها را بدون احتساب هزینه مالیات به مسافران عرضه می کند.
پارکینگ فرودگاه نیز گنجایش بیش از ۴۰۰ وسیله نقلیه را دارد و امکان پارک کوتاه مدت و طولانی مدت اتومبیل برای مسافران وجود دارد.
از سایر امکانات این فرودگاه می توان به اینترنت رایگان در سرتاسر محوطه فرودگاه، چهار مرکز تبدیل ارز، سالن استراحت، رستوران اصلی فرودگاه که در طبقه سوم قرار دارد و انواع غذاهای مخصوص تایلندی و بین المللی سرو می کند و انواع کافه ها برای سرو نوشیدنی های متنوع اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید