بهترین رستوران های استانبول

شهر استانبول

در این مقاله به معرفی ۱۰ رستوران برتر شهر استانبول پرداخته ایم. با تریپ آنلاین همراه باشید تا با بهترین رستوران های این شهر آشنا شوید.

رستوران اولوس ۲۹

رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس ۲۹ استانبول یکی از برترین رستوران های استانبول است که در محیطی زیبا، لذیذترین غذاها را سرو می کند. دکوراسیون و چیدمان این رستوران برگرفته از مدرن ترین طراحی است .رستوران اولوس ۲۹ بر روی تپه ای در محله مجلل و با کلاس اولوس واقع شده و منظره ی بسیار زیبایی از تنگه ی بسفر و پل روی آن دارد که به همین دلیل گردشگران حتی برای سرو یک وعده ساده به این رستوران مراجعه می کنند. غذاخوری داخلی دارای کف چوبی و پنجره های بزرگ برای نمایش تنگه بسفر و پل اتصال دهنده ی سواحل اروپایی و آسیایی است و دارای یک تراس است که در ماه های گرم سال برای سرو غذا در فضای آزاد به روی مهمانان باز است. منوی رستوران اولوس ۲۹ استانبول شامل انواع غذاهای ترکی، غذاهای بین المللی و غذاهای دریایی می باشد.

 

رستوران میکلا

رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول یکی از پرآوازه ترین رستوران های شهر استانبول است. این رستوران در منطقه پرجنب و جوش بی اوغلو، بر پشت بام هتل ۱۸ طبقه مرمره قرار گرفته و به شهر زبیای استانبول اشراف دارد. با افتتاح این رستوران سرو صدای زیادی به پا شد و به دلیل منوی خاصی که ارائه می دهد و دکوراسیون جذابش و منظره ی زیبایی که دارد، مشتریان بسیاری را به خود جذب کرد. غذاهای منو این رستوران را لذیذترین غذاهای ترکیه ای و غذاهای شمال اروپا را تشکیل می دهد. رستوران میکلا استانبول چهارمین رتبه بین بهترین رستوران های شهر استانبول را به خود اختصاص داده است.

 

رستوران چانگا

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول به دلیل زیبایی های که در فضای داخلی آن به کار رفته جزئی از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود و خوردن غذا برای بک وعده در این رستوران می تواند لذت بخش باشد. این رستوران در نزدیکی میدان تکسیم در سال ۱۹۹۹ میلادی افتتاح شد و طی مدت زمان کوتاهی در بین بهترین رستوران های ترکیه قرار گرفت. رستوران چانگا استانبول دکوراسیون لوکس و امروزی در دل خود دارد. این رستوران منوی غذایی متناسب با دیزاین و فضای خود داشته که شامل انواع غذاهای امروزی و مدرن با مواد اولیه ی مناسب می باشد.

 

رستوران زوما

رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول به عنوان یک رستوران ژاپنی در استانبول فعالیت می کند. رستوران زوما در شهر هنگ کنگ و لندن نیز شعبه دارد و از جمله رستوران های شناخته شده در استانبول است .سبک دیزاین و طراحی داخلی رستوران زوما استانبول برگرفته از طرح های موجود در کشور ژاپن بوده است. منوی غذای این رستوران نیز برگرفته از غذاهای سنتی ژاپنی است .رستوران زوما استانبول با منظره ای بی نظیر از تنگه بسفر و سرویس عالی در رده ی ششم بهترین رستوران های استانبول قرار دارد.

 

رستوران ایکس

رستوران ایکس استانبول

رستوران ایکس استانبول بر فراز ساختمان ۹۰ ساله قصر دنیز یا قصر دریا قرار دارد .این رستوران که یکی از بهترین رستوران های استانبول می باشد، دارای دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل، محیطی آرام و منظره ای چشم نواز از شاخ طلایی (حد فاصل بخش های اروپایی و آسیایی استانبول) می باشد.در منوی رستوران ایکس استانبول می توان انواع غذاهای مدیترانه ای در کنار پیتزا های طبخ شده در اجاق آجری مشاهده کرد. رستوران ایکس مثال بارزی از تجدید حیات استانبول و توانایی آن برای درهم آمیختن پیشینه ی تاریخی با مدرن گرایی وشرق با غرب هستند.

 

رستوران توپاز

رستوران توپاز استانبول

رستوران توپاز استانبول در سال ۲۰۰۷ در قلب استانبول افتتاح شده است و تنها یک دقیقه تا میدان شلوغ و پر هیجان تکسیم فاصله دارد.رستوران توپاز همیشه در فهرست بهترین رستوران های استانبول دیده شده است.رستوران توپاز در گوموش سُیو واقع شده است و چشم انداز زیبایی از کاخ دلمه باغچه و پل بسفر دارد.توپاز دو نوع منو را ارائه می دهد، منوی اول شامل غذاهای سنتی بوده و در منو دوم غذاها را با طعم های جدید سرو می کنند.منوی توپاز پیشرفته ولی در عین حال ساده است و تفسیری مدرن از دست پخت های مدیترانه ای و عثمانی کلاسیک می باشد.سرآشپزهای رستوران توپاز استانبول برنده جایزه بین المللی غذاهای خلاقانه نیز شده اند.

 

رستوران نیکول

رستوران نیکول استانبول

رستوران نیکول استانبول یکی از رستوران های گران قیمت استانبول می باشد که از رستوران های برتر این شهر نیز محسوب می شود.رستوران نیکول بر بام یک ساختمان در محله ی بی اغلو قرار گرفته است. تراس این رستوران چشم اندازی با شکوه از شهر استانبول و جزایر پرنس دارد.معماری و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دورتا دور رستوران را شیشه های عظیم فرا گرفته تا دیدی زیبا از شهر داشته باشید.منوی رستوران نیکول استانبول شامل غذاهای اصیل ترکی، بین المللی و اروپایی می باشد و هر ۶ هفته بسته به مواد اولیه موجود در فصل تغییر می کند

 

رستوران توگرا

رستوران توگرا استانبول

رستوران توگرا استانبول یکی از رستوران های خوب و مجلل شهر استانبول می باشد که در هتل امپریال اتمان واقع شده است.دیزاین و دکوراسیون منحصر به فرد و مدرن این رستوران قطعا خاطره ی مجللی در ذهن گردشگران بر جای خواهد گذاشت.در رستوران توگرا استانبول ضمن صرف غذایی خوشمزه، منظره ی فوق العاده ای از دریای مرمره پیش روی شما قرار دارد.منوی غذاهای این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی،مدیترانه ای و اصیل ترکی می باشد.رستوران توگرا  ویژگی هایی مانند قابلیت رزرو، امکان نشستن در فضای باز رستوران و وای فای رایگان دارد.

 

رستوران بیتی

رستوران بیتی استانبول

رستوران بیتی استانبول از رستوران های قدیمی و مشهور شهر استانبول است که به سبب نوع گوشت و طرز طبخش مشهور شده است.این رستوران یکی از بهترین رستوران های شهر استانبول نیز به شمار می رود. رستوران بیتی در ساختمانی در محله فلوریا، نزدیک به فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار گرفته است.این ساختمان سه طبقه ای از ۱۱ اتاق غذاخوری با اندازه های متفاوت و یک تراس تشکیل شده است.نمای بیرونی ساختمان به سبک معماری مدرن طراحی شده و دکوراسیون داخلی اش با الهام از هنر ترکی عثمانی می باشد.این رستوران غذاهای سنتی متفاوت ترکی و انواع کباب هایی که بر روی ذغال تهیه می شوند را عرضه می کند.محبوب ترین غذای این رستوران کباب بیتی می باشد.سالن اصلی رستوران بیتی استانبول ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر را دارد.از جمله امکانات این رستوران می توان به قابلیت رزرو، غذای بیرون بر، امکاننشستن در فضای باز رستوران و وای فای رایگان اشاره کرد.

 

 

رستوران روملی حصار

رستوران روملی حصار

رستوران روملی حصار اسکله استانبول بر روی تنگه بسفر در یک اسکله قدیمی که مربوط به دوران عثمانی می باشد، قرار گرفته است. این رستوران دارای منظره ای بسیار زیبا بوده و سرو غذاهای سنتی ترکی فضای دلپذیری را ایجاد کرده است.محبوبیت رستوران روملی حصار به قدری زیاد است که پرسنل و پیشخدمت های رستوران بسیاری از مشتریان خود را با اسم می شناسند و با ذائقه آنها آشنا هستند.در رستوران روملی حصار اسکله استانبول بهترین غذاهای ترکیه با طعم اصیل خودشان تهیه می شوند.همچنین این رستوران به غذاهای دریایی اش نیز معروف است.از جمله امکانات این رستوران می توان به قابلیت رزرو، امکان نشستن در فضای باز رستوران و دسترسی مناسب برای افراد کم توان اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید