معرفی هتل چمران شیراز؛ مرتفع ترین هتل شهر شیراز

هنگامیکه برای سفرهای داخلی چه تنهایی و چه با دوستان و خانواده برنامه‌ریزی می‌کنید، با گزینه‌های زیادی مواجه می‌شوید. شهرهای بسیاری در ایران مشهور می‌باشند که بدون شک مقصدی فوق‌العاده برای سفر هستند؛ شیراز، شهر محبوب همگان در کشور عزیزمان است که با زیبایی‌های بی‌نظیر و چشم‌نوازش نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا طرفداران ویژه خودش را دارد. در شهر همیشه زیبای شیراز دیدنی‌هایی قابل‌توجه و جالبی وجود دارند. از جاذبه‌های تماشایی و تاریخی بگیرید تا جاذبه‌های طبیعی ارزشمند و باغ‌های ایرانی. هتل های شیراز نیز امکانات فوق‌العاده‌ای برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی دارند.

هریک از این جاذبه‌ها با زیبایی‌های منحصر به فرد خود در بین توریست‌ها چه داخلی و چه خارجی دارای محبوبیت خاصی هستند. در کل، شیراز از آن دست شهرهایی است که حال و هوای بسیار خوشی در خود جای داده است. این حس و حال، در سفری پر از آرامش و دلچسب به شما انتقال خواهد یافت. چنانچه قصد دارید عازم شیراز؛ شهر شعرا و عرفا شوید، پیشنهاد می‌دهیم بیشتر با هتل های درجه یک شیراز همچون هتل چمران جهت اقامت اطلاعات کسب کنید. به همین خاطر ما در ادامه اطلاعات جامع و کاملی از هتل چمران شیراز برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم.

هتل چمران شیراز چند طبقه است؟

با خانواده سفر کرده‌اید و نگران مکان اقامت هستید؟ نگران نباشید! هتل چمران برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است. هتل چمران با ارائه خدمات بی‌نظیر بدون شک اقامتی به یادماندنی و شیرین برای همه اعضای خانواده می‌سازد.

خوب است پیش از سفر به شیراز زیبا بدانید، از جمله محبوب‌ترین مناطق گردشگری در این شهر بلوار چمران می‌باشد. در بلوار چمران هتل ۵ ستاره چمران واقع شده است. هتل چمران در ۳۰ طبقه بنا شده و از جمله مرتفع‌ترین اقامتگاه‌های شیراز شناخته می‌شود. هتل چمران شیراز دارای ۲۵۰ اتاق بوده و در یکی از بهترین مناطق شهر یعنی منطقه قصر الدشت قرار گرفته است. هتل چمران دارای مناظری فوق‌العاده زیبا از باغ‌های سرسبز اطراف و همینطور نمای کلی شهر همیشه زیبا شیراز است.

مالک هتل چمران شیراز

مالک هتل چمران محمدحسین شفاعتیان، از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بزرگ استان فارس می‌باشد. آقای شفاعتیان با سرمایه‌گذاری در حوزه توریسم و گردشگری نقش بسیار پررنگ و پراهمیتی در ایجاد زیرساخت‌های مربوطه در این زمینه داشته است.

سازه بزرگ و مرتفع هتل چمران با معماری لوکسش در ۳۰ طبقه، مجموعه‌ای منحصر به فرد و تک است. این ساختمان شامل ۲۵۰ اتاق و سوئیت با مناظری دل‌انگیز و امکانات رفاهی کامل، انواع متنوع رستوران‌های ایرانی، سنتی و ایتالیایی در طبقات ۲۴ و ۲۵ هتل، کافی شاپ با فضایی حیرت‌آور و موسیقی زنده در طبقه ۲۳ هتل چمران شیراز است.

مالک هتل چمران به منظور اطمینان از فراهم آوردن تمامی امکانات مربوط به رفاه و اقامت گردشگران، بخش‌های متنوع ارائه خدمات بانکی، خدمات سفر و گشت، سالن‌های زیبایی و ورزشی با مدرن‌ترین تجهیزات، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ حرفه‌ای، مرکز اینترنت پرسرعت جهت انجام امور بازرگانی و تجاری، انواع سالن‌های پذیرایی چند منظوره ویژه جشن‌ها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها و نیز آتلیه عکاسی در قسمت‌های مختلف این مجموعه بی‌نظیر اضافه کرده است.

لابی هتل چمران شیراز

لابی شیک هتل چمران شیراز برای قرارهای ملاقات و نیز جلسه‌های رسمی مناسب می‌باشد. در کافی شاپ لابی هتل چمران شیراز،  انواع متنوع نوشیدنی‌های خوش‌طعم سرد و گرم سرو می‌شود. شما می‌توانید در حالی که به موسیقی‌های آرامش‌بخش گوش می دهید و از جلوه‌های زیبایی شیراز لذت می‌برید نوشیدنی را نوش جان کنید.

فست فود هتل چمران شیراز

فست فود فوق‌العاده هتل چمران از کیفیت عالی و محیط گرم و دلنشین برخوردار است. فضای محیط و کیفیت بالای خدمات باعث جلب رضایت مهمانان هتل چمران شده است. این هتل به خاطر بکار گرفتن آشپزهای حرفه‌ای باعث شده تا در نظر مسافران و میهمانانش حائز اهمیت باشد.

فست فود هتل چمران در طبقه ی اول هتل چمران شیراز واقع شده. فست‌فود این امکان را برای علاقمندانش فراهم کرده است تا بتوانند به صرف هرآنچه که تمایل دارند بپردازند. از جمله  مزیت‌‌های این محیط دنج، دل‌چسب و آرام، کادر حرفه‌ای و خونگرم آن است. همین موضوع باعث شده تا مراجعه‌کنندگان بهترین خاطرات را با اقامت در هتل چمران شیراز برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

کافی شاپ هتل چمران شیراز

از دیگر امکانات جالب و تحسین برانگیز هتل چمران شیراز، کافی شاپ این هتل است. این کافی شاپ بی‌نظیر در لابی دنج و زیبای هتل قرار گرفته است. در لابی آن، انواع بستنی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه ایتالیایی سرو می‌گردد. چنانچه قرارهای دوستانه یا کاری دارین بدون شک این کافی شاپ مکان مناسبی برای شما است.

از جمله ویژگی‌های قابل توجه هتل چمران وجود کافی شاپ دیگر آن است که در طبقه ی ۲۳ هتل قرار گرفته است. نمای این کافی شاپ آنچنان زیباست که نظر همه را به خود جلب می‌نماید.

صبحانه هتل چمران

هتل چمران شیراز صبحانه‌اش را در رستوران پانوراما طبقه ۲۴ هتل سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند در حین صرف صبحانه، از تماشای منظره زیبای شهر شیراز در هنگام صرف غذا نهایت لذت را ببرند. رستوران هتل چمران با ارائه دادن منویی از انواع غذاها و خوراکی‌های متنوع و خوشمزه میزبان مسافران هتل و عموم مردم است.

کادر آموزش‌دیده هتل چمران شیراز با رویی گشاده، پذیرای میهمانان و پاسخگوی آن‌ها هستند. صرف صبحانه‌ای لذیذ و شاهانه از بوفه آزاد رستوران پانوراما که دارای ۵۳ نوع متنوع غذاهای سرد و گرم، برای پذیرایی از مهمانی‌ها، ملاقات کاری، دوستانه و یا دو نفره می‌باشد.

برای صبحانه در هتل چمران مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب استفاده می‌شود. این رستوران به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای صبحانه در شیراز شناخته می‌شود. در صورتیکه این رستوران را انتخاب نمایید، می‌توانید با در اختیار داشتن پارکینگ هتل چمران خیالتان از بابت جای پارک راحت باشد.

منوی صبحانه هتل چمران

چنانچه بخواهیم چند رستوران را به عنوان رستوران‌هایی که بهترین صبحانه در شهر شیراز سرو می‌کنند، معرفی کنیم، قطعا رستوران پانوراما هتل چمران شیراز جزوه آن‌هاست. رستوران پانوراما هتل چمران با داشتن بوفه مجلل صبحانه میزبان همگان است.

این رستوران با واقع شدن در طبقه ۲۴ هتل چمران، منظره‌ای دیدنی از شهر شیراز را مقابل چشمان شما می‌گستراند. این ویژگی بی‌نظیر در کنار خدمات‌رسانی کادر مجرب و غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم، باعث جذب بسیاری از گردشگران شده است. این رستوران در هتل چمران شیراز، دارای گنجایش ۱۸۰ نفر است. رستوران پانوراما با داشتن میز کودک، خیالتان را از بابت راحتی فرزندانتان آسوده می‌نماید.

پیشتر گفتیم که رستوران پانوراما در طبقه ۲۴ با داشتن بوفه‌ای جذاب شامل انواع غذاهای گرم و سرد، انواع متنوع نوشیدنی، انواع لذیذ نان و شیرینی و میوه‌های متنوع فصل آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. بدون شک تماشای منظره دیدنی شهر همراه با لذت صرف صبحانه در هتل چمران شیراز دو چندان خواهد شد.

در ادامه منو صبحانه هتل چمران شیراز را با جزئیات کامل برای شما آوردیم.

بوفه گرم صبحانه هتل چمران

  • آش شیرازی، خوراک لوبیا، عدسی، حلیم
  • سوسیس بندانگشتی، سوسیس بلغاری، سوسیس آلمانی، سوسیس بندری
  • انواع املت و املت میکس
  • اسنک مخلوط، اسنک سبزیجات
  • انواع مختلف نوشیدنی‌های گرم شامل شیر گرم، شیرکاکائو، چای، نسکافه، قهوه
  • سس کارامل، فرنی، پن کیک ساده، سس شکلات
  • تخم‌مرغ آب پز و نیمرو
  • پوره سیب‌زمینی، سیب‌زمینی سرخ‌شده
  • سبزیجات بخارپز نظیر هویج، اسفناج، گل کلم، قارچ

   بوفه سرد صبحانه هتل چمران

  • انواع نوشیدنی‌های سرد شامل آب پرتقال، آب آلبالو، شیر سرد، آب آشامیدنی
  • انواع میوه فصل، انواع کمپوت نظیر هلو، آلبالو، سیب، گلابی
  • کورن فلکس (ساده و شکلاتی)، شیرینی، کیک، بیسکوییت
  • انواع ژامبون، ژامبون دودی، ژامبون گوشت، ژامبون مرغ
  • انواع خشکبار شامل گردو، مویز، انجیر، کشمش سبز
  • شکلات صبحانه، کرم کنجد، انواع مربا شامل به، توت‌فرنگی، گل محمدی، هویج، آلبالو، پنیر، ماست ساده و میوه‌ای، خامه عسلی، عسل، شیره خرما، کره، ارده، حلواشکری
  • زیتون، گوجه گیلاسی، سبزی‌خوردن، خیار، گوجه‌فرنگی، خیار شور، لیموترش
  • حلوا زرد شیراز

این مطلب از مقاله معرفی هتل چمران شیراز مرتفع ترین هتل شهر شیراز وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید