بهترین دونر کباب را کجای استانبول بخوریم

بهترین دونر کباب استانبول

دونر کباب یا همان کباب ترکی یک غذای ترکی اصیل است که در می توان گفت در سراسر دنیا شناخته شده و محبوب است. دونر به معنی چرخان یا چرخنده است و دونر کباب به کبابی گفته می شود که به حالت عمودی دور آتش می چرخد و پخته می شود.
دونر کباب یک غذای خیابانی در استانبول به شمار می رود و از گردشگران گرفته تا مردم محلی طرفدار این خوراکی خوشمزه هستند.

در این مطلب بهترین مکان هایی که می توانید در آن جا کباب ترکی یا دونر کباب بخورید را به شما معرفی می کنیم. با تریپ آنلاین همراه باشید.

اغذیه فروشی Gül Ebru

دونر در استانبول

این اغذیه فروشی در بازار بزرگ استانبول یا همان گرند بازار قرار دارد و فقط برای وعده ناهار سرویس دهی دارد. پس اگر در سفر به استانبول به گرند بازار رفتید حتما سری به این اغذیه فروشی بزنید.

آدرس: ۲۲ Kalpakçılar Caddesi, İstanbul, 34126, Turkey

 

رستوران Atik Büfe

این رستوران برخلاف محله ای که در آن واقع شده بسیار ساده و خدمانی است. ساندویچ دونر مرغ این رستوران شهرت زیادی دارد و نوشیدنی آتوم که مخلوطی از چند میوه است طرفداران زیادی دارد.
دونر کباب معمولی با پنیر هم بسیار توصیه می شود. این رستوران تا دیر وقت باز است و می توانید برای ناهار یا شام به آن مراجعه کنید.

آدرس: Istanbul, 34365, Turkey

 

رستوران Bayramoğlu Dönercisi

این رستوران که در بخش آسیایی استانبول واقع شده است یکی از بهترین جاها برای خوردن کباب ترکی است. راز موفقیت این رستوران و طعم خوب غذایش در استفاده از تنور هیزمی است. رستوران Bayramoğlu Dönercisi همه روزه از ۱۱.۳۰ صبح تا ۱۱ شب آماده پذیرایی است و مراجعه کنندگان زیادی دارد.

آدرس: ۲ Cumhuriyet Caddesi, İstanbul, 34805, Turkey

 

رستوران Uludağ Kebabçısı

این رستوران علاوه بر کباب ترکی، سایر غذاهای ترکیه ای خوشمزه مانند اسکندر کباب و پیده را هم ارائه می کند. ساعت کاری رستوران Uludağ Kebabçısı همه روزه از ۹ صبح تا ۲ بامداد است.

آدرس: ۱۲ Çekmece İstanbul Caddesi, İstanbul, 34153, Turkey

 

رستوران Çılgın Dürüm

این رستوران بهترین جا برای خوردن دونر کباب در میدان تکسیم است. سعی کنید زمانی که به Çılgın Dürüm می روید خیلی گرسنه باشید چون غذای این رستوران بسیار پر حجم است.

آدرس: ۲E/2F Sıraselviler Caddesi, İstanbul, 34433, Turkey

 

رستوران Borsa

رستوران Borsa یک رستوران قدیمی است که از سال ۱۹۲۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. در این رستوران دونر کباب با گوشت تازه و با کیفیت تهیه و با برنج و پوره بادمجان سرو می شود.
اسکنر کباب، پیده، سس گوجه و ماست را هم می توانید در این رستوران سفارش دهید.
رستوران بورسا همه روزه از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب باز است.

آدرس: ۴ Gümüş Caddesi, İstanbul, 34367, Turkey

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید