تصاویری خیره‌کننده از منظره بکر شهر باریلوچه آرژانتین

باریلوچه آرژانتین

هر کشوری از شهرهایی با منظره بی‌نظیر برخوردار است که بودن در چنین مناطقی، آرامش و شادی خاصی می‌دهد. یکی از این شهرها، باریلوچه نام دارد که زیبایی طبیعت‌اش هر فردی را به وجد می‌آورد. با تریپ آنلاین همراه شوید.

جهانگردی جوان از اروپا به شهر باریلوچه، واقع در ایالت ریو نگرو کشور آرژانتین رفته تا هفته‌ای فوق‌العاده را سپری کند. تصاویری که وی در فضای مجازی منتشر کرده است، دنیایی زیبا، آرامش‌بخش و دل‌نشین را به رخ می‌کشد.

در تصاویر شاهد دریاچه‌ای زیبا هستیم که نور آفتاب، انعکاسی فوق‌العاده روی دریاچه داشته است. شهردار آن منطقه تصمیم گرفته تا حد ممکن از قطع درخت جلوگیری شود، به همین علت شاهد جنگلی انبوه در اطراف دریاچه هستیم.

مردم و همچنین توریست‌ها نیز نظافت دریاچه و محیط اطراف آن را رعایت کرده‌اند؛ زیرا شاهد دور ریخته شدن زباله در تصاویر نیستیم. یکی از نکات جالب در تصاویر نیز استفاده از طراحی سنتی در ساخت ساختمان‌ها با استفاده از متریال‌هایی مانند سنگ و چوب است.

حتی تابلو‌ها نیز روی تنه‌های درخت نصب شده‌اند و از تابلوهای چشمک زن امروزی و مدرن خبری نیست. شاید طبیعت بکر باریلوچه را بتوان در مناطقی مانند سوییس یافت، اما آرژانتین نیز ثابت کرده زیبایی‌های طبیعی جالبی برای تماشا از نزدیک دارد. در ادامه می‌توانید به تماشای تصاویر بنشینید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید