رزرو بدون دردسر هتل های استانبول از سایت بوکینگ

بدون شک رزرو هتل استانبول یکی از مهمترین فاکتورها در زمان سفر به ترکیه و استانبول است. استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه می باشد که در سال های اخیر به یکی از مقاصد اصلی گردشگران خصوصا گردشگران ایرانی تبدیل شده است؛ اما مطمئنا آنچه که یک سفر را رویایی و دل انگیز می کند یک هتل راحت و با امکانات خوب است که مسافر در آن احساس آرامش کند.

در این راستا اگر تور استانبول با بوکینگ را انتخاب کنید دردسر رزرو هتل برای شما تقریبا صفر می شود. چرا که این سایت در سطح جهانی شناخته شده است و با انواع هتل و اقامتگاه های استانبول همکاری دارد. بنابراین در زمان رزرو هتل استانبول کافی است به وبسایت بوکینگ مراجعه کنید.

وبسایت بوکینگ انواع هتل استانبول را با اطلاعات کامل از قبیل امکانات و خدمات هتل و همچنین موقعیت جغرافیایی هتل به شما معرفی می کند. از طرف دیگر گردشگران می توانند از طریق بخش نظرات با نظرات و پیشنهادات مسافران قبلی آشنا شوند. این نظرات به آن ها کمک می کند بهترین هتل استانبول را انتخاب کنند. امکان رزرو هتل استانبول به صورت آنلاین از دیگر مزایای وبسایت بوکینگ است.

در ضمن نحوه رزرو آنلاین هتل استانبول در بوکینگ اصلا پروسه پیچیده ای ندارد. کافی است بر روی هتل مد نظر کلیک کنید و گزینه رزرو اتاق را انتخاب نمایید. حال اگر قصد یک سفر راحت و بدون دغدغه به استانبول را دارید با ما همراه باشید تا با مزایای سفر با بوکینگ آشنا شوید.

مزایای استفاده از Booking

بدون شک یکی از مهمترین مزایای رزرو هتل استانبول با بوکینگ فرآیند آسان و سریع رزرو هتل است. در واقع این وبسایت یکی از سریع ترین و راحت ترین روش های رزرو هتل را به کاربران ارائه می دهد و آن هم رزرو آنلاین می باشد. یکی از مهمترین مزایای رزرو آنلاین هتل استانبول این است که قبل از سفر به این شهر محل اقامت خود را رزرو کرده اید.

بنابراین وقتی وارد شهر شده اید می دانید باید به کجا بروید و برای رزرو یا انتخاب هتل در شهر سردرگم نمی شوید.

از دیگر مزایای وبسایت بوکینگ داشتن لیستی از هتل های استانبول است که شما می توانید در بین این لیست هتل مد نظر خود را انتخاب کنید. با یک جستجوی ساده در سایت لیست انواع هتل های استانبول را مشاهده می کنید که هر کدام دارای قیمت هستند. بنابراین گردشگران می توانند بر اساس سلیقه و بودجه خود یکی از هتل ها را انتخاب کنند.

بوکینگ انواع هتل های استانبول را به همراه اطلاعات کامل به کاربران ارائه می دهد. از جمله این اطلاعات می توان به قیمت هتل ها، خدمات و امکانات، تعداد اتاق های هتل، منظره اتاق ها، امتیاز هتل، متراژ اتاق ها، فاصله هتل تا جاهای دیدنی شهر، امکانات تفریحی هتل و … اشاره نمود.

هر کدام از هتل های استانبول به صورت کامل معرفی شده و تصاویر متعددی از آن ها در سایت قرار دارد. بنابراین مسافران می توانند تصاویر هتل را هم در سایت ببینند.

وجود نقشه هتل و دیدن موقعیت جغرافیایی آن در سایت از دیگر مزایای بوکینگ است. در صفحه هر هتل بخشی به عنوان نظرات وجود دارد. کاربران با خواندن نظرات گردشگران قبلی می توانند بهترین هتل استانبول را انتخاب کنند.

پشتیبانی شبانه روزی و ۲۴ ساعته از دیگر مزایای وبسایت بوکینگ است.

امکان لغو یا تغییر رزرو در سایت بوکینگ

امکان لغو یا تغییر رزرو هتل استانبول از دیگر مزایای سایت بوکینگ است. البته هزینه ابطال رزرواسیون هتل به قوانین هتل بستگی دارد. بوکینگ در زمان رزرو هتل شرایط و قوانین هتل را برای مسافران توضیح می دهد. در صورتی که قصد لغو رزرو دارید می توانید بر اساس این قوانین رزرو خود را کنسل کنید. در حال حاضر با توجه به قوانین رزرو هتل های خارجی امکان کنسل کردن هتل و گرفتن وجه به صورت آنلاین در وبسایت بوکینگ امکانپذیر است.

البته باید متذکر شویم در زمان رزرو هتل شرایط و قوانین هتل به گردشگران توضیح داده می شود. بنابراین بر اساس این قوانین، امکان دارد در زمان لغو هتل و گرفتن وجه مبلغی به عنوان جریمه از کاربر گرفته شود.

هر هتلی شرایط و قوانین خاص خود را دارد. مثلا برخی از هتل ها در صورت لغو رزرو، هزینه یک شب اقامت را کسر می کنند. بنابراین بعد از توضیحات بوکینگ در مورد شرایط و ضوابط هتل، گردشگران با آگاهی اقدام به رزرو می نمایند. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری از نحوه لغو و یا تغییر تاریخ رزرو کسب کنید می توانید با کارشناسان بوکینگ تماس بگیرید.

بوکینگ با پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به گردشگران است و در تمام مراحل رزرو همراه آن ها می باشد.

گام به گام رزرو هتل در Booking.ir

برای رزرو هتل استانبول در سایت بوکینگ باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در قدم اول باید گزینه هتل های خارجی که در قسمت بالایی سایت قرار دارد را انتخاب کنید.
  • سپس در کادر جستجوی مقصد، مقصد خود که استانبول است را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعد تاریخ مد نظر را در دو کادر تاریخ ورود و تاریخ خروج انتخاب کنید.
  • همچنین در کادر بعدی باید تعداد اعضای خود را مشخص نموده و تعیین کنید چند نفر عازم این سفر هستید.
  • سپس بر روی گزینه جستجو کلیک کنید. بوکینگ بر اساس اطلاعات وارد شده بهترین هتل ‌های استانبول را پیدا و به شما ارائه می‌دهد.
  • پس از نمایش هتل ها، شما می‌توانید اطلاعات هر هتلی را بخوانید و بر اساس بودجه و سلیقه خود بهترین هتل را انتخاب کنید.

در زمان رزرو هتل استانبول به نکات زیر توجه کنید:

  • رتبه بندی هتل های استانبول با سایر شهرهای ترکیه فرق دارد. بنابراین اگر در یک هتل ۳ ستاره در شهری اقامت داشتید آن را با هتل های ۳ ستاره استانبول مقایسه نکنید.
  • در استانبول هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره زیادی وجود دارند. بنابراین قبل از رزرو اطلاعات کافی در مورد آنها کسب کنید.
  • برخی از آژانس های مسافرتی تورهای ارزان قیمتی برای استانبول ارائه میدهند این آژانس ها برای کم شدن هزینه تور هتل های بی کیفیت و ارزان قیمت را رزرو میکنند. بنابراین قبل از رزرو هتل حتما به محل اقامت خود دقت کنید.
  • بعد از رزرو آنلاین هتل حتما واچر هتل (Hotel Voucher)را داشته باشید. واچر مدرکی است که ثابت میکند شما هزینه هتل را برای یک مدت خاص پرداخت کرده‌اید. بوکینگ واچر شما به صورت آنلاین برای ایمیل یا شماره موبایلی که در زمان خرید وارد کرده‌اید صادر میشود و شما می‌توانید آن را مشاهده کنید.

رزرو هتل استانبول با بوکینگ

حال اگر قصد رزرو بهترین هتل استانبول را دارید از وبسایت بوکینگ غافل نشوید. این سایت باکیفیت ترین و معتبرترین هتل های استانبول را با قیمت های متنوع به کاربران ارائه می دهد. در ضمن این سایت در برخی از مواقع تخفیفاتی برای تورهای خود در نظر می گیرد. بنابراین کاهش قیمت تورهای بوکینگ دلیل بر بی کیفیت بودن هتل های این سایت نیست.

این وبسایت امکان رزرو آنلاین هتل های خارجی را به ساده ترین شکل ممکن برای شما کاربران فراهم می کند. همچنین اگر به دنبال یک تور ارزان قیمت به استانبول هستید از تورهای لحظه آخری بوکینگ غافل نشوید. به طور کلی سایت بوکینگ تورهای ارزان قیمت متنوعی به کاربران ارائه می دهد؛ اما نه اینکه صرفا با انتخاب یک هتل ارزان قیمت و بی کیفیت هزینه تورهای خود را کاهش دهید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید