معرفی بهترین هتل های گیلان و مازندران؛ هزینه و امکانات

هتل های لوکس شمال

تصور کنید صبح‌ها با چشم انداز دریا و جنگل از خواب بیدار شوید، یک صبحانه لذیذ صرف کنید و همراه خانواده و دوستانتان عازم دریا و ساحل زیبای خزر شوید. چقدر رویایی می‌شود، این‌طور نیست؟ البته این رویا می‌تواند به تحقق بپیوندد. کافی است یک هتل در گیلان یا مازندران رزرو کنید تا تعطیلات تان همینقدر رویایی شود. البته شرط داشتن تعطیلات رویایی این است که هتل خوبی را برای اقامت انتخاب کنید. اما بهترین هتل های گیلان و مازندران کدام هستند؟ ما در این مطلب بهترین هتل گیلان و مازندران را برای هر بودجه و هر سلیقه‌ای معرفی می‌کنیم.  اگر دلتان هوای دریا و شمال کرده است، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین هتل‌ های مازندران و گیلان برای بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف

مفهوم بهترین برای هر کس یک معنا دارد. بعضی‌ها به دنبال هتل‌های لوکس و گران قیمت که تجهیزاتی بی نظیر دارند هستند و از نظر بعضی‌ها هم یک هتل ارزان و خوب بهترین هتل گیلان و مازندران محسوب می‌شود. بعضی از افراد به دنبال داشتن آرامش و دور بودن از هیاهو و شلوغی شهر هستند و بعضی‌ها هم برعکس، می‌خواهند شلوغی و هیجان را تجربه کنند. خلاصه، فرقی نمی‌کند که شما چه سلیقه‌ای دارید یا بودجه‌تان چقدر است. در هر حال، ما در این قسمت بهترین هتل های گیلان و مازندران که مناسب هر سلیقه و بودجه‌ای باشند را به شما معرفی می‌کنیم. نکته‌های جذابی که در مورد این ۱۰ هتل گفته‌ایم را بخوانید و سپس سری به صفحه رزرو هتل یوتراوز بزنید و هتل دلخواهتان را رزرو کنید.

لوکس‌ترین هتل گیلان: هتل بزرگ کادوس

اگر می‌خواهید برای داشتن یک تعطیلات بی نظیر حسابی مایه بگذارید، هتلی بهتر از هتل لوکس کادوس را نمی‌توانیم به شما معرفی کنیم. در یک کلام بگوییم که اگر به هتل کادوس گیلان بروید هیچ چیزی کم نخواهید داشت. می‌خواهید تعطیلات آرامش‌بخش را تجربه کنید؟ به هتل کادوس رشت بروید و هر روز در فضای سبز و زیبایی که نزدیک آن قرار دارد پیاده روی کنید و آرامش بگیرید. می‌خواهید تفریح و ورزش کنید؟ سالن تنیس هتل کادوس در اختیار شما خواهد بود. با خانواده و فرزندان به هتل می‌روید؟ پارک کودک این هتل حسابی کودکانتان را سرگرم خواهد کرد. حتی اگر بخواهید مراسم عقدتان را در شمال برگزار کنید، هتل بزرگ کادوس یک سالن عقد بسیار شیک و مجلل و یک آرایشگاه عالی هم دارد. خلاصه این که تمام نیازهایتان در این هتل برآورده خواهد شد و زیبایی ظاهری آن هم دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

هتل های لوکس شمال

مفرح‌ ترین هتل گیلان: هتل رسپینا

آن دسته از افرادی که می‌خواهند یک تعطیلات شاد و پر از هیجان را در گیلان تجربه کنند، باید یک راست به صفحه هتل های رشت بروند و یک اتاق در هتل رسپینا رزرو کنند. تفریحاتی که می‌توانید با اقامت در این هتل داشته باشید آن‌قدر زیاد هستند که هیچوقت تکراری نمی‌شوند. می‌پرسید چه تفریحاتی؟

  • این هتل به تله کابین لاهیجان بسیار نزدیک است. هروقت دلتان هوس کمی هیجان کرد، کافی است چند دقیقه راه را بپیمایید و در تله کابین‌ها اوج هیجان را تجربه کنید.
  • دلتان می‌خواهد یک تفریح گروهی با خانواده و دوستانتان داشته باشید؟ سالن بیلیارد این هتل همیشه در خدمت شماست.
  • می‌خواهید خستگی‌تان را حسابی در این تعطیلات در کنید؟ سونا و جکوزی هتل رسپینا را از دست ندهید.
  • می‌توانید به حمام ترکی و سالن ماساژ هتل رسپینا بروید تا حال و هوایتان حسابی تازه شود.
  • بهترین غذاها و نوشیدنی‌های زندگی‌تان را در رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی هتل رسپینا میل کنید.
  • اینترنت در هتل رسپینا رایگان و نامحدود است.

هتل هالیدی: حس کنید در خانه خودتان هستید

نظرتان راجع به آشپزی در حال و هوای خوش شمال، آن هم با چشم انداز کوه و دشت و دریا چیست؟ هتل هالیدی رامسر آشپزخانه دارد و هنگام اقامت در آن می‌توانید خودتان غذایتان را بپزید. همین موضوع باعث می‌شود که هتل هالیدی پارک یک هتل نسبتاً مقرون به صرفه محسوب شود. زیرا در هتل ‌های دیگر، باید هزینه زیادی را برای غذا بپردازید اما اگر خودتان در هتل هالیدی آشپزی کنید، خرجتان بسیار کمتر می‌شود. به علاوه، احساس می‌کنید که در خانه خودتان هستید و کیف آشپزی در حال و هوای خوب شمال را هم تجربه می‌کنید.

هتل میزبان: هتلی برای افراد خوش خوراک!

هتل میزبان بابلسر به معنای واقعی یک میزبان عالی برای شما مهمانان خواهد بود. این هتل پنج ستاره که در بابلسر واقع شده است، یکی از بهترین رستوران‌های منطقه را دارد. به همین دلیل است که می‌گوییم اگر عاشق خوراکی‌های خوشمزه هستید، همین الان از صفحه هتل های بابلسر یوتراوز یک اتاق یا سوییت در این هتل رزرو کنید. راستی! اگر عاشق خرید هستید هم این هتل گزینه‌ای عالی برای شماست زیرا این هتل در مجتمع تجاری میزبان که یکی از بهترین مراکز خرید شمال است قرار دارد. سالن ورزشی، فضای سبز و کافی شاپ هم فقط برخی از امکانات جذاب هتل میزبان هستند.

هتل معین فومن: بهترین هتل برای جوانان

شهرستان فومن فقط یک هتل پنج ستاره دارد، اما همین یک هتل ویژگی های جذابی دارد. چرا می‌گوییم هتل معین برای جوانان بهترین گزینه است؟ زیرا این هتل از سرگرمی‌های بسیار جذابی مثل بیلیارد، سالن ورزشی، جکوزی و حتی گیم نت برخوردار است. اگر در بین وعده‌های غذایی عاشق صبحانه هستید، بوفه صبحانه هتل معین حرف ندارد. پرسنل این هتل هم بسیار خوش برخورد هستند و اتاق‌ها نیز یک ویو بسیار دیدنی و جذاب دارند.

هتل بزرگ پارسیان: ویو عالی را در این هتل تجربه کنید

کافی است یکی از اتاق‌های هتل پارسیان که روبروی ساحل هستند را رزرو کنید تا دیگر نتوانید از پنجره آن اتاق چشم بردارید. اتاق‌های روبروی ساحل در هتل ساحلی پارسیان ویویی بسیار دیدنی و جذاب دارند و به خصوص اگر برای ماه عسل به هتل می‌روید، تعطیلات شما را بسیار رمانتیک‌تر می‌کنند.

اقامتگاه بوم گردی جنت: هتلی ارزان در رامسر

چه چیزی دلچسب‌تر از این که با هزینه کم تعطیلاتی آرام و دلنشین در نزدیکی دریای خزر را تجربه کنید؟ این اقامتگاه در روستای جنت رودبار قرار دارد و همین موضوع باعث شده است که مهمانان آن از هیاهوی شهر دور باشند. اگر به دنبال تعطیلاتی آرام و به‌یادماندنی هستید، سری به صفحه هتل های رامسر بزنید و با هزینه‌ای ارزان یک اتاق زیبا و راحت در این اقامتگاه رزرو کنید.

هتل ارزان شمال

هتل ملک ‌شاه: قیمت‌های منصفانه را در این هتل تجربه کنید

این هتل ۳ ستاره نه تنها قیمت‌های بسیار مناسبی دارد، بلکه بسیار هم زیباست و در نزدیکی رودخانه و ساحل دریا قرار گرفته است. اگر می‌خواهید در هتل ملک‌شاه اتاق رزرو کنید پیشنهاد می‌کنیم که سریع‌تر اقدام کنید؛ زیرا این هتل به‌خاطر داشتن قیمت‌های منصفانه خیلی زود پر می‌شود و سر بعضی از مسافران را بی کلاه می‌گذارد!

هتل لیدو: هتلی ارزان برای دوستداران طبیعت

این هتل زیبا از یک طرف رو به دریاست و از سمت دیگر به جنگل دید مستقیم دارد. پس اگر عاشق طبیعت هستید و به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه می‌گردید، هتل لیدو رامسر را از دست ندهید. یک خبر خوب دیگر این است که ایستگاه تله کابین رامسر در فاصله‌ای بسیار نزدیک از این هتل قرار دارد و هر وقت دلتان بخواهد می‌توانید به پرواز در تله کابین‌ها بروید. یادمان نرود بگوییم که غذاهای ایرانی و خارجی و همچنین غذاهای سنتی و دریایی بسیار لذیذ و خوشمزه‌ای در هتل لیدو سرو می‌شوند. بعلاوه، این هتل گزینه‌ای عالی برای افرادی است که کودک زیر ۲ سال دارند؛ زیرا استفاده از این هتل برای کودکان زیر ۲ سال رایگان خواهد بود.

هتل رویایی راستی: بهترین گزینه برای تعطیلاتی رویایی

کافی است نگاهی به فضای زیبای این هتل در عکس زیر بیندازید تا متوجه شوید که چرا می‌گوییم هتل راستی اینقدر رویایی است. فضای بیرونی و بسیار زیبای این هتل بیشتر شبیه به فیلم‌ها و رویاهاست تا واقعیت! با رزرو اتاق در هتل رویایی راستی علاوه بر فضای بسیار دلنشین آن، از جکوزی، سونا، رستوران، استخر و کافی شاپ نیز استفاده خواهید کرد.

هتل لوکس گیلان – بهترین هتل های گیلان و مازندران

هتل جهانگردی انزلی: تجربه اقامت در کنار ساحل

هتل جهانگردی نمونه بندر انزلی نزدیک به دریای زیبای خزر قرار گرفته است که زیباترین ساحل را دارد. در طول روز شن‌های این ساحل به رنگ‌های طلایی و آبی دیده می‌شوند و چشم اندازی بسیار رویایی را به چشمان شما هدیه می‌دهند. اگر می‌خواهید هر روز درخشش نور آفتاب بر روی شن‌های زیبای این ساحل را ببینید، هتل جهانگردی انزلی بهترین اقامتگاه برای شما خواهد بود. امکانات بسیار مجهز و عالی این هتل از جمله فضای سبز، زمین ورزشی، خدمات ویژه معلولین، و سالن بیلیارد را شدیداً به شما توصیه می‌کنیم.

سخن آخر: چطور در این هتل‌ها اتاق رزرو کنیم؟

اگر شما هم هوای گردشگری در سواحل زیبای شمال را در سر دارید، سری به سایت یوتراوز بزنید و فقط در عرض چند ثانیه اتاق دلخواهتان را در هتل محبوبتان رزرو کنید. سایت یوتراوز نه تنها برای رزرو هتل، بلکه برای خرید بلیط رفت و برگشت با قیمت ارزان نیز در خدمت شماست. تعطیلاتی بسیار دلچسب و به‌یادماندنی را در سواحل زیبای دریای خزر برایتان آرزومندیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید