هزینه سفر به تایلند چقدر است ؟

هزینه سفر به تایلند

در این مقاله هزینه سفر به تایلند را بررسی خواهیم کرد. تایلند کشوری ۶۶ میلیون نفری است که در جنوب شرقی آسیا و منطقه هندوچین واقع شده و آی و هوایی استوایی دارد.
این کشور همانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا دارای نظام پادشاهی است. پایتخت تایلند، شهر بانکوک بوده و واحد پول آن بات است.
هزینه سفر به تایلند شامل هزینه پرواز، هزینه هتل های تایلند ، هزینه خورد و خوراک، هزینه حمل و نقل و هزینه بازدید از اماکن گردشگری است که به در ادامه به آنها می پردازیم.

فرودگاه تایلند

هزینه پرواز

مسافت پروازی تهران تا بانکوک به صورت مستقیم حدودا ۶ ساعت و نیم است. تنها پرواز مستقیم از تهران به بانکوک، با هزینه تقریبی ۱۰ میلیون تومان به صورت رفت و برگشت برای یک نفر است. اگر پرواز غیر مستقیم را انتخاب کنید زمان و هزینه پرواز به طبع بیشتر خواهد شد. هواپیمایی عمان ایر گزینه جایگزین مناسبی خواهد بود. مدت زمان این پرواز تقریبا ۱۰ ساعت و هزینه ای تقریبا ۵ میلیونی دارد. پرواز عمان ابتدا از تهران به مسقط حرکت کرده و توقفی ۱ ساعت و نیمه در این فرودگاه دارد و سپس به سمت بانکوک پرواز می کند.

هتل های تایلند

هزینه هتل

بانکوک نیز مانند شهرهای پرطرفدار و توریستی جهان دارای هتل های زیادی است. تقریبا ۱۰۰۰ هتل ۳ تا ۵ ستاره در سطح شهر بانکوک وجود دارد. هزینه اقامت در هتل های ۳ ستاره بین ۱۰ تا ۱۰۰ دلار برای هر شب نسبت به محبوبیت هتل و دسترسی آن به جاهای مختلف شهر متغیر است. هتل های ۴ ستاره به دلیل قیمت و امکانات مناسب انتخاب بسیاری از گردشگران است. هزینه اقامت در این هتل ها بین ۳۰ دلار تا ۲۰۰ دلار برای هر شب محاسبه می شود. هتل های لوکس و ۵ ستاره نیز از ۷۰ دلار تا ۹۰۰ دلار برای هتل لوکس ماندرین برای شما آب می خورد.

غذاهای تایلندی

هزینه خورد و خوراک

هزینه خورد و خوراک در تایلند نسبت به بعضی از کشورهای شرق آسیا مثل مالزی گران تر است. یک ساندویچ در رستوران های زنجیره ای مک دونالد ۱۸۰ بات و یک وعده غذایی محلی تایلند ۸۰ بات است. از میان نوشیدنی ها، کاپوچینو ۷۰ بات، نوشابه ۲۰ بات و آب معدنی ۱۰ بات قیمت دارد.

حمل و نقل در تایلند

هزینه حمل و نقل

اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که گشت و گذار را خارج از گشت های شهری تورها ترجیح می دهید حتما در ادامه همراه ما باشید.
هزینه یک بلیط یک طرفه مترو و اتوبوس در تایلند ۳۵ بات است. ورودیه تاکسی ها ۳۵ بات و هر کیلومتر تقریبا ۷ بات محاسبه می شود. همچنین هزینه توقف ۱ ساعته تاکسی ها ۱۲۰ بات است.

هزینه بازدید از اماکن گردشگری

کشورهای جنوب غربی آسیا به دلیل نوع حکومت و تاریخ و مذهبشان دارای معابد بسیاری هستند. از جمله این معابد می توان به وات آرون ، گرند پالاس ، وات ساکت ، چائو فرایا و وات سوتات اشاره کرد. هزینه بازدید از وات آرون ۵۰ بات برای هر نفر، کاخ بزرگ گرند پالاس ۵۰۰ بات، وات سوتات ۱۰۰ بات است.
معروفترین معبد بانکوک در کنار رود چائو فرایا قرار گرفته است. این معبد به نمادی از تایلند تبدیل شده و توریست های زیادی از آن دیدن می کنند. بر روی این رودخانه کشتی کروزی وجود دارد که می تواند گزینه مناسبی برای تفریح و سرگرمی و همچنین خوردن غذاهای متنوع باشد. هزینه این کشتی ۲۰۰۰ بات است.

اگر مطلب هزینه سفر به تایلند نظر شما را جلب کرد آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید