هتل بایا لارا یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا می باشد که در ساحل دریای مدریترانه و در منطقه لارا واقع شده است.
این هتل در سال ۲۰۰۹ و در زمینی به مساحت ۵۷۰۰۰ مترمربع تاسیس شده است.
هتل بایا لارا در مجموع ۳۹۹ اتاق در ۷ طبقه دارد، تمامی این اتاق ها از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تراس، تلویزیون صفحه تخت، خط مستقیم تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، گاو صندوق، مینی بار، حمام اختصاصی و سشوار برخوردار می باشند.
در این هتل چندین رستوران وجود دارد، رستوران اصلی آن با ظرفیت ۵۵۰ نفر انواع غذا های متنوع را در عده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند.
رستوران های آلاکارته این هتل نیز انواع غذا های ایتالیایی، مکزیکی و ترکی را برای مهمانان سرو می کنند.
همچنین انواع فست فود در اسنک رستوران هتل نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد.
از کافه های هتل بایا می توان به کافه لابی، کافه استخر، کافه ساحلی و چندین کافه دیگر در داخل این مجموعه اشاره کرد که انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را در طول روز سرو می کنند.
در هتل بایا لارا آنتالیا ۸ استخر سرپوشیده و روباز، پارک آبی و ۲ استخر برای کودکان در نظر گرفته شده است.از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می توان حمام ترکی، سونا، جکوزی، مرکز اسپا، مرکز ماساژ درمانی، سالن تناسب اندام، باشگاه کودکان، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، تنیس و .. را نام برد.
پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، انبار چمدان ها، امکانات ویژه برای افراد ناتوان و معلولین، امکانات لازم برای برگزاری ملاقات ها و سالن کنفرانس، پارکینگ و اینترنت رایگان، ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی و کارکنان مسلط به چندین زبان از دیگر امکانات این هتل می باشد.
از خدمات قابل ارائه این هتل نیز می توان خدمات روزانه اتاق ها، خدمات تجاری برای فکس و کپی، خدمات نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و اتوکشی را نام برد.
فاصله این هتل تا مرکز شهر ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۶ کیلومتر می باشد.
آدرس: Kemeragzi Mevkii Oteller Bolgesi Antalya, 07000 Lara, Turkey

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید