مزرعه کروکودیل ها در فاصله ی ۱۵ دقیقه ای از پاتایا واقع شده است. این پارک که مساحتی ۷۰ هکتاری دارد در سال ۱۹۹۲ افتتاح شد. این پارک زیبا توسط تاجری علاقه مند به محیط زیست به نام خووان سوآن فَنوم واتاناکول تاسیس شد. هدف خووان تبدیل شدن این پارک به یک جاذبه گردشگری در تایلند بود که با تلاش های شبانه روزی توانست آرزوی خود را محقق کند.

این پارک به سه بخش کلی تقسیم بندی می شود:

باغ و پارک سنگ ها

در این بخش درختان کهنسال زیادی وجود دارند که اغلب آن ها بومی تایلند هستند. عمر اکثر این درختان به ۲۰۰ سال هم می رسد.
علاوه بر درختان و گیاهان عجیب، فسیل ها و سنگ هایی در این بخش یافت می شوند که بسیار دیدنی هستند. فسیل های که قدمتی ۱۰۰ میلیون ساله دارند و مجسمه های سنگین چند تنی از جذابیت های این پارک به شمار می روند.

باغ وحش

در این باغ وحش از حیوانات خاص و کمیاب و با ویژگی های منحصر به فرد نگهداری می شود. به طور مثال قزل آلا و مار ماهی هایی که بومی آمازون هستند و وزنشان گاهی به ۵۰۰ کیلوگرم می رسد در این باغ وحش وجود دارند. از دیگر حیواناتی که در باغ وحش وجود دارند می توان به یک جفت ببر سفید، تمساح، فیل، خرس، شترمرغ، گربه ماهی و … اشاره کرد.

کینگدوم کروکودیل ها

در این بخش شاهد بزرگترین استخر آبی مصنوعی تایلند خواهید بود که حدود ۴۳۰۰ کروکودیل را در خود جای داده است. در بازدید از این بخش می توانید سوار بر قایق شده و از نزدیک ترین فاصله این موجودات ترسناک را ببینید وحتی به آن ها غذا دهید.
در مزرعه کروکودیل ها همه روزه نمایش های مختلفی برگزار می شود که می تواند بسیار جالب توجه باشد. در این برنامه ها افراد ماهر با همراهی کروکودیل های ترسناک به اجرای نمایش می پردازند. تماشای این نمایش ها با در نظر گرفتن این که هر لحظه امکان دارد این افراد طعمه کروکودیل ها شوند بسیار هیجان انگیز است.
همچنین در این مجموعه امکان این را دارید که حیوانات را لمس و نوازش کنید، با آن ها عکس بگیرید، به ببر ها شیر بدهید و …
برای بازدید از این مجموعه بهتر است از تاکسی و یا ماشین شخصی استفاده کنید چون ایستگاه های اتوبوس و ترن با این مکان فاصله زیادی دارند.
ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸.۳۰ می باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید