هتل آتلانتیس پالم یکی از هتل های معروف شهر دبی می باشد که در جزیره نخل جمیرا واقع شده است.
این هتل ۵ ستاره دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و چشم اندازی زیبا از خلیح فارس دارد.
هتل آتلانتیس پالم دارای ۱۵۳۹ اتاق و سوییت، در ۲۳ طبقه می باشد.از جمله این اتاق ها می توان اتاق استاندارد، اتاق هایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاق های وی ای پی، اتاق های امپراطوری، سوییت های لوکس، سوییت های زیر آب، سوییت های بالکن دار و .. را نام برد.دکور اتاق های این هتل ترکیبی از سبک عربی و اقیانوسی می باشند که هر یک از آن ها دارای امکاناتی همچون اتاق نشیمن به همراه تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا،مینی بار، صندوق امانات، چای یا قهوه ساز، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان و .. می باشند.
این هتل یک آکواریوم زیر آب دارد و محوطه ای برای شنا کردن با دلفین ها نیز وجود دارد.همچنین دسترسی رایگان به پارک آبی آکوآونچر و اتاق آکواریوم گمشده از دیگر امکانات موجود در این هتل می باشد.
هتل آتلانتیس دارای ۲۰ رستوران مجلل و ۳ کافه می باشد که در آن ها انواع غذا ها و نوشیدنی های بین المللی و بومی سرو می شود..از جمله رستوران های آن می توان  رستوران “یوآن” ارائه کننده غذا های سنتی و چینی در محیطی مدرن، رستوران “نبو” ارائه کننده غذا های غذا های ژاپنی و عربی، آشپزخانه و کافه “برد استریت” ارائه کننده غذا های مخصوص  انگلیسی به همراه انواع نوشیدنی را نام برد.از دیگر رستوران های معروف این هتل می توان به رستوران اسیانو، آسیایی، زعفرانی و .. اشاره کرد.
زمین بازی آبی برای کودکان، باشگاه ورزشی و سالن اختصاصی بدنسازی، مرکز آبگرم دارای بخش های سونا و جکوزی و مرکز ماساژ درمانی، استفاده رایگان از بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه، فروشگاه خرید، سالن کنفرانس، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی، کرایه اتومبیل و .. از امکانات این هتل می باشد.
فاصله هتل آتلانتیس تا فرودگاه دبی حدود ۳۵ دقیقه، تا مرکز خرید مال آو امارات ۲۰ دقیقه و تا برح های دیدنی این شهرنظیر برج خلیفه ۲۵ دقیقه می باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید