هتل کنراد دبی یکی از هتل های با شکوه شهر دبی می باشد که در مرکز منطقه تجاری و اقتصادی این شهر قرار گرفته است.
چشم انداز این هتل که از مجموعه هتل های ۵ ستاره امارات متحده عربی می باشد، خلیح فارس و جاده شیخ زائد است.
هتل کنراد ۵۵۵ اتاق دارد که تمامی این اتاق ها از دکوری مدرن برخوردار می باشند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، نشیمن جداگانه به همراه تلویزیون، سیستم صوتی، حمام اختصاصی، قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان و .. می باشند.
این هتل دارای مرکز آبگرم مجهزی می باشد که خود ارائه دهنده ۸ اتاق خصوصی با انواع خدمات مربوط به مراقبت از بدن و صورت،مرکز ماساژ درمانی، سوییت حمام، استخر و .. می باشد.
همچنین از امکانات تفریحی ورزشی این هتل می توان استخر رو باز، سالن اختصاصی بدنسازی، سالن کنفرانس، کلاس های ایروبیک و یوگا و .. را نام برد.
هتل کنراد دبی دارای طیف گسترده ای از غذا های بین المللی در رستوران ballaro برای صبحانه و نهار است و برای شام نیز دارای منویی با غذا های ایتالیایی می باشد. جدا از سرو غذا های بین المللی،در این هتل غذا های مدیترانه ای و عربی نیز وجود دارد.هم چنین انواع برگر وغذاهای متنوع فست فودی در رستوران cave برای مهمانان سرو می شود.
Purebeach urban oasis‏ یک غذاخوری در طبقه ششم این هتل می باشد که در کنار استخر رو باز قرار گرفته است و دارای فضایی پر از درخت و باغ سرسبز می باشد.
سرو غذا در این هتل معمولا به صورت بوفه است.
برای نوشیدن چای یا قهوه در طول روز می توان از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کرد که جدا از آن غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. این کافه به صورت ۲۴ ساعته باز می باشد.
فاصله این هتل برج خلیفه و مرکز خرید امارات مال ۴ کیلومتر می باشد. همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید