فرودگاه بین المللی تفلیس

فرودگاه بین المللی تفلیس

فرودگاه بین المللی تفلیس که با زمانی پیش با نام فرودگاه بین المللی نوو الکسیوک شناخته می شد، فرودگاه اصلی کشور گرجستان می باشد که در جنوب شرقی تفلیس، پایتخت این کشور قرار گرفته است.
اولین پایانه فرودگاه بین المللی تفلیس در سال ۱۹۵۲ میلادی به سبک معماری استالینیستی سبکی است که در سالهای ۱۹۳۳ تا ۱۹۵۵در اتحاد جماهیر شوروی، در سرزمین‌های تحت رهبری ژوزف استالین، به وفور دیده می‌شد، در یک طبقه ساخته شد. ولی در سال ۱۹۹۰ میلادی، پایانه جدید و به سبک معماری بین المللی ساخته شده و تا به امروز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
این فرودگاه همچون‌ گذشته جایگاه خود را در صنعت حمل و نقل حفظ کرده و در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ آمار مسافران آن تا ۴۴/۱ میلیون نفر رشد داشته است.
راه های دسترسی به فرودگاه تفلیس از طریق تاکسی های فرودگاه، سرویس شاتل، قطار و اتوبوس امکان پذیر است.
ایستگاه قطار فرودگاه تفلیس در فاصله ۷۰ متری از ترمینال فرودگاه فاصله دارد و خط اتوبوس های تفلیس ۳۷، نیز درتمامی روزهای هفته در حال ارائه خدمات می باشند.
از سایر امکانات این فرودگاه می توان به اینترنت پر سرعت در تمامی نقاط، فروشگاه های مختلف خرید، رستوران های متنوع با سرو انواع غذا های محلی، بین المللی و فست فود، پارکینگ و امکان کرایه اتومبیل اشاره کرد.
آدرس: Tbilisi, Georgia

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید