فرودگاه بین المللی چانگی

فرودگاه چانگی سنگاپور

فرودگاه بین المللی چانگی یک فرودگاه همگانی و نظامی مسافربری با کد یاتا در سنگاپور می باشد.
این فرودگاه در ارتفاع ۷ متری از سطح دریا قرار واقع شده است. این فرودگاه در رده‌ بندی جهانی فرودگاه‌ های جهان در رتبه اول قرار گرفته‌ است.
فرودگاه چانگی دارای ۴ ترمینال می باشد؛ ترمینال شماره یک معمولا برای پرواز های کم هزینه و ارزان است، ترمینال شماره دو که اکثر پرواز ها در این ترمینال انجام می شود و ایر ایندیا اکسپرس، نیپون ایرویز، اتحاد، ایندیگو، لائوس، لاکی ایر و بسیاری دیگر از خطوط هوایی دیگر در آن فعالیت می کنند. در ترمینال شماره سه خطوط هواپیمایی همچون نیوزیلند، آیسانا، خطوط هوایی چین، چین شرقی، اتیوپیایی، لایون ایر، خطوط هوایی ملی میانمار، هواپیمایی قطر، عربستان، چین، تایوان، کره، ژاپن، هند، استرالیا، نیوزیلند، اروپا، آمریکا، امارات متحده عربی و آفریقای جنوبی پرواز می کنند.
در ترمینال شماره چهار ایر آسیا گروپ، کاتای پسفیک، چبو پاسفیک ایر، اسپرینگ ایر ویز و خطوط هوایی ویتنام و کره پرواز های خود را انجام می دهند.
از امکانات فرودگاه بین المللی چانگی می توان سالن خدمات بهداشتی و آرایشی، باغ پروانه ها، استخر ماهی، سالن استراحت و فروشگاه های خرید اشاره کرد.
در این فرودگاه رستوران های متنوع ای نیز وجود دارد که انواع غذاهای آسیایی، محلی، و غذاهای بین المللی و فست فودی را سرو می کنند.
راه های دسترسی به این فرودگاه از طریق شرکت های تاکسیرانی که در فرودگاه ارائه ی خدمات حمل ونقل می کنند، مترو با هزینه کم و اتوبوس با هزینه های متوسط امکان پذیر است.
آدرس: : Airport Blvd, Singapore

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید