آشنایی با تفرجگاه های تهران و جاهای دیدنی آن

تریپ آنلاین تهران جاهای زیادی برای تفریح دارد که شاید خیلی از افراد آنها را نمی شناسند .در میان دود و ترافیک که در تهران بزرگ وجود دارد ، پایتخت زیبایی هایی نیز دارد که می توان ساعاتی خوش را در آن گذراند. در این مطلب به معرفی بعضی از این مکان های دیدنی می پردازیم.

باغ موزه های تهران 

کاخ سعدآباد

از جمله مکانهای دیدنی تهران که می توان از آن بازدید کرد باغ موزه های تهران است. از جمله این موزه ها می توان به کاخ موزه سعدآباد ، کاخ موزه نیاوران ، کاخ گلستان باغ موزه نگارستان ، باغ موزه هنر ایرانی ، باغ فردوس ، خانه و موزه مقدم و … اشاره کرد.

از مکان های طبیعی در تهران که می توان ساعات خوشی را در آن سپری کرد می توان به بام تهران ، توچال  اشاره کرد که علاوه بر طبیعت زیبای آن می توان از امکانات تفریحی  مانند تله کابین باشگاه زیپ لاین و تیرو کمان و …که در این منطقه قرار داده شده استفاده کرد .

باغ پرندگان ، بوستان آب و آتش ، پل طبیعت از دیگر مکان های تفریحی تهران است که می توانند مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته باشند.

دریاچه چیتگر که در غرب تهران قرار گرفته است می تواند محیطی آرامش بخش برای افراد باشد .مرغان دریایی را می توانید در این دریاچه مصنوعی مشاهده کنید.

یکی از قدیمی ترین پارک های  تهران پارک جمشیدیه است اگر به کوهپیمایی علاقه مند هستید بازدید از این پارک را فراموش نکنید.معمولا افراد صبح جمعه برای پیاده روی و کوهپیمایی به این  پارک خوش آب و هوا می روند.

از تفریحاتی که می توان در تهران تجربه کرد می توان به زیپ لاین ، بانجی جامپینگ ، اسکیت یو ، جت اسکی ، سورتمه سواری در دربند ، کارتینگ اشاره کرد .

سینما های تهران

سینما تهران – یکی از تفریحات در تهران رفتن به سینما است.روزانه افراد زیادی برای تماشای فیلم های سینمایی به سینماهای تهران می روند .تهران دارای سینماهای متعدد زیادی است که خیلی از آنها به تازگی و در چند سال اخیر ساخته شده اند. البته خیلی از سینما های قدیمی تهران نیز در حال کار هستند. از جمله سینما هایی که  می توان نام برد پردیس سینمایی کوروش ، پردیس سینمایی زندگی ، پردیس سینما آزادی ، پردیس سینما گالری ملت ، پردیس سینمایی مگامال ، پردیس سینمایی باغ کتاب ، پردیس سینمایی ارگ و … است .برای اطلاعات بیشتر در مورد سینما های تهران می توانید به مجله عصر پاییز مراجعه کنید.

 

برج میلاد

برج میلاد تهران

برج میلاد نیز یکی از مکان هایی است که می تواند گزینه ی مناسبی  برای بازدید باشد . برج میلاد به دلیل بلندی و شکل متفاوتی که دارد تقریبا از تمام نقاط تهران قابل مشاهده است.از بالای برج میلاد می توانید منظره ای زیبا از شهر تهران را مشاهده کنید.

موزه مشاهیر ایران ،رستوران گردان ، دلفیناریوم ، سکوی دیدباز ، گنبد آسمان و … از جمله مواردی است که در بازدید از برج میلاد می توانید مشاهده شد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید