آشنایی با بهترین کشورها برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت

افراد مختلف با دلایل متفاوت اقدام به مهاجرت می کنند. برخی به دنبال رشد اقتصادی و برخی هم به دنبال یک زندگی آرام کوله بار سفر را بسته و به یک مکان جدید کوچ می کنند. آشنایی با بهترین کشورها برای مهاجرت می تواند شما را در انتخاب مقصدتان یاری رساند. در این مقاله سعی شده بهترین کشورها برای مهاجرت از جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی معرفی شوند.

استرالیا

مهاجرت به استرالیا
استرالیا شاید یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت محسوب شود. آب و هوای بسیار عالی، سطح بالای کیفیت زندگی و آرامش منحصر به فرد این کشور باعث شده تا علاوه بر بریتانیایی ها، مهاجران بسیاری از سایر نقاط جهان مجذوب آن شوند.
سه شهر بزرگ استرالیا ملبورن، پرت و آدلاید با عنوان “بهترین جاهای زندگی در جهان” یاد می شوند.

کانادا

مهاجرت به کانادا
اگر قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان دارید و راحتی و امنیت برایتان مهم است، کانادا بهترین گزینه است.
این کشور جز کشورهای آرام و صلح آمیز جهان محسوب می شود. شهرهای کلگری، تورنتو و ونکوور مناسبترین شهرهای کانادا برای مهاجران است.
حضور جمعیت ایرانی فراوان یک از انگیزه های مهم برای مهاجرت به کانادا میان ایرانیان محسوب می شود.

فنلاند

مهاجرت به فنلاند
اگر آرامش در کانادا کافی نیست و به امنیت شخصی خود اهمیت بیشتری می دهید کشوری بهتر از فنلاند نخواهید یافت. فنلاند امن ترین کشور جهان است! همچنین پایتخت این کشور هلسینکی یکی از شهرهای پرطرفدار مهاجران به شمار می رود.

آلمان

مهاجرت به آلمان
همانطور که در مقاله مهاجرت به آلمان توضیح دادیم کشور آلمان در قلب اروپا با صنعتی قوی و مدرن، نیروی کار با انگیزه و قانون مند و همچنین سطح رفاه بالای افراد، یکی از گزینه های بسیار مناسب برای مهاجران ایرانی و سایر کشورها محسوب می شود.
شهر هامبورگ در شمال آلمان و شهر مونیخ با معماری زیبا هر مهاجری رو به خود جذب می کند.

مالزی

مهاجرت به مالزی
یکی از دغدغه های ما ایرانی ها و مسلمانان سایر کشورها برای مهاجرت، پیدا کردن کشوری است که با آداب و رسوم و دین شان سازگار باشد. ۶۰ درصد مردم مالزی را مسلمانان تشکیل می دهند و علاوه بر آن مواد غذایی حلال در این کشور به وفور یافت می شود.
لازم به ذکر است مالزی یکی از کشورهای در حال توسعه با سرعت بسیار بالا است که شاید در آینده ای نه چندان دور جز کشورهای جهان اولی جهان به شمار رود. کوالالامپور پایتخت شبه جزیره مالزی است.

کاستاریکا

مهاجرت به کاستاریکا
شادترین کشور جهان عنوانی است که به کاستاریکا نسبت می دهند. این کشور به دلیل احترام به طبیعت و محیط زیست مقصد مناسبی برای جهانگردان و مهاجران دوست دار طبیعت به حساب می آید. کاستاریکا کشوری مناسب برای کودکان و به طور کل خانواده ها است.

سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور
سنگاپور کشوری مدرن و پیشرفته در شرق آسیا است. در این کشور سالانه نمایشگاه های بسیاری برگزار می شود. قوانین مهاجرت لیبرال و قوانین شهروندی بسیار دقیق، نرخ صفر اشتغال، جامعه هماهنگ و مراکز خرید گوناگون و متنوع، این کشور را به مکانی مناسب برای مهاجران و گردشگران تبدیل کرده است.

امارات متحده عربی

مهاجرت به امارات
شاید تا دو دهه قبل کسی فکر نمی کرد امارات به این سرعت رشد و توسعه پیدا کند به طوری که در رتبه بندی از لحاظ اقتصاد پویا، نرخ پایین جرم، خدمات بهداشتی و … در بین ۱۰ کشور جهان قرار گیرد. امارات همچنین دارای مراکز تفریحی و خرید بسیار، مدارس و دانشگاه و مدارس خصوصی سطح بالا است.
لازم به ذکر است شما در این کشور مالیات شخصی پرداخت نمی کنید و شهرواندان معاف از مالیات هستند.

نروژ

مهاجرت به نروژ
نروژ نیز همانند کاستاریکا جز شادترین کشورهای جهان به شمار می رود. استاندارهای بالای زندگی، سطح بالای آموزش و پرورش و صلح آمیز بودن این کشور نظر بسیاری از مهاجران را به خود جلب می کند. مناظر بکر و جذاب این منطقه نیز باعث جذب گردشگران بسیاری شده است. قوانین مهاجرتی نه چندان سخت، نروژ را به مقصد مهاجرتی محبوبی تبدیل کرده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید