اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت ( شرایط جدید )

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت یکی از راه های مهاجرت به آلمان بوده که گزینه بسیار خوبی برای افراد جوان و حتی دانشجویانی که در شرف فارغ التحصیلی از دانشگاه های آلمان هستند، محسوب می شود.
بر اساس قوانین کشور آلمان اتباع خارجی می توانند کسب و کار خود را راه اندازی و از این طریق اقامت آلمان را دریافت نمایند. سرمایه گذاران بسته به نیاز خود می توانند اقدام به ثبت شرکت هایی از قبیل سهامی، تضامنی و حتی مسئولیت محدود کنند.

سرمایه مورد نیاز

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت نیازمند سرمایه ای ۲۵۰۰۰ یورویی برای شرکت های مسئولیت محدود که به اختصار نامیده می شوند و ۵۰۰۰۰ یورویی برای شرکت های سهامی خاص است.
علاوه بر سرمایه اولیه باید هزینه های اجاره مکان شرکت، حقوق کارمندان و هزینه بازاریابی و تبلیغات را نیز در نظر گرفت.
به طور مثال هزینه اجاره یک اتاق ۵ نفره حدودا بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ یورو به صورت ماهانه است.
مراحل ثبت شرکت در آلمان و اخذ اقامت آلمان
سرمایه گذار در ابتدا باید مدارک ترجمه شده خود را به تایید سفارت آلمان برساند و به همراه طرح توجیهی ۳ ساله به اداره بازرگانی آلمان ( اداره ثبت شرکت های آلمان ) ارسال کند. پس از تایید طرح توجیهی ویزایی ۳ ماهه صادر خواهد شد که برای انجام مراحل اولیه طرح توجیهی است.

اقامت اعضای خانواده

اقامت آلمان

یکی از سوال هایی که ذهن سرمایه گذاران را درگیر می کند این است که آیا به اعضای خانواده نیز اقامت تعلق می گیرد یا خیر ؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت پس از اتمام مراحل اول طرح توجیهی و راه اندازی دفتر کار می توانید اقدام به ارسال دعوتنامه برای خانواده خود نمایید.
لازم به ذکر است شما پس از انجام طرح توجیهی و به ثمر رساندن کسب و کار خود در دوره ۳ ساله نسبت به دریافت اقامت دائم آلمان و پاسپورت آلمانی اقدام کنید.

مزایای ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان

– اجازه اقامت به همراه خانواده در کشورهای عضو شینگین
– دریافت تسهیلات بدون بهره
– اجازه تحصیل در کشورهای عضو شینگن
– عدم نیاز به مدرک تخصصی زبان
– پروسه زمانی کوتاه ثبت شرکت و اقامت ( ۶ تا ۹ ماه )
– ورود به بازارهای جهانی و استفاده از نیروی کار زبده و توانمند
– وضعیت مالیاتی مناسب
– کیفیت زندگی مطلوب به دلیل وجود سیستم آموزشی، بیمه سلامت و استانداردهای بالا

تمدید شرکت و اقامت

با توجه به اهمیت سود آوری سرمایه گذاران خارجی، دولت آلمان برای تمدید اقامت و شرکت شما شروطی از قبیل پرداخت کامل مالیات بر درآمد و همچنین گردش مالی ۱۰۰ هزار دلاری را وضع کرده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید