هتل مارتی یکی از هتل های ۵ ستاره مارماریس می باشد که در منطقه ایچمیلر این شهر واقع شده است.
این هتل که مساحتی حدود ۳۱۰۰۰ متر مربع دارد، از سال ۱۹۶۹ پذیرای مهمانان است.
این هتل جزو هتل های زنجیره ای مارتی بوده و دارای ۱۱۵ متر ساحل شنی اختصاصی می باشد.
هتل مارتی در مجموع ۲۸۰ اتاق دارد، این اتاق ها از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تراس، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، حمام اختصاصی و سشوار برخوردار می باشند.
در هتل مارتی چندین رستوران وجود دارد.
رستوران اصلی این هتل انواع غذا های متنوع را در وعده های صبحانه، نهار و شام برای مهمانان سرو می کند.
از دیگر رستوران های این هتل می توان به رستوران کاپادوکیه با چشم اندازی زیبا از خلیج ایچمیلر، رستوران تراس ترک با سرو غذا های ترکی، رستوران لاگروتا با سرو غذا های ایتالیایی، رستوران اتاگ آسیا با سرو غذا های آسایی، رستوران تیکی و اسنک بار اشاره کرد.
از کافه های این هتل نیز می توان کافه لابی، کافه ساحلی، کافه استخر و .. را نام برد که انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را در طول روز در اختیار مهمانان قرار می دهند.
هتل مارتی از امکانات تفریحی و ورزشی همچون استخر های روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، مرکز ماساژ درمانی، سونا، بسکتبال، والیبال، مجموعه تفریحی کودکان، نمایش در فضای باز و آمفی تئاتر و جشن های شبانه برخوردار می باشد.
پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان ها، صندوق امانات، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس و امکانات لازم برای برگزاری جلسات، فروشگاه سوغاتی، امکانات ویژه افراد ناتوان و معلولین، ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی و کارکنان مسلط به چندین زبان از دیگر امکانات هتل مارتی می باشد.
از خدمات قابل ارائه این هتل نیز می توان خدمات روزانه اتاق ها، خدمات تجاری برای فکس و کپی، خدمات نگهداری از کودک، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی و اتوکشی را نام برد.
فاصله این هتل تا مرکز شهر ۸ کیلومتر و تا فرودگاه حدود ۱۰۵ کیلومتر است.
آدرس: Kumluörencik Mevkii. Marmaris, 48720 Icmeler, Turkey

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید