هتل کلاب توربان یکی از هتل های ۴ ستاره مارماریس می باشد که در ساحل دریای اژه قرار گرفته است.
این هتل جزو زنجیره هتل های GRAND YAZICI می باشد که از سال ۲۰۰۶ پذیرای مهمانان می باشد.
این هتل دارای چندین ساختمان است، ساختمان اصلی آن از ۵ طبقه تشکیل شده است.
هتل کلاب توربان در مجموع ۴۵۴ اتاق دارد.
تمامی این اتاق ها از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، گاو صندوق، حمام اختصاصی و سشوار برخوردار می باشند.در این هتل چندین رستوران وجود دارد، رستوران اصلی این هتل انواع غذا های متنوع را در وعده های صبحانه، نهار و شام برای مهمانان سرو می کند.
سایر رستوران های این هتل آلاکارته بوده و در آن ها انواع غذا های ترکی، ایتالیایی، چینی، دریایی، استیک و غذا های سبک سرو می شود.
از کافه های این هتل نیز می توان کافه لابی، کافه استخر، کافه ساحلی و کافه تراس را نام برد که انواع نوشیدنی های متنوع و دسر را در طول روز برای مهمانان سرو می کنند.
از امکانات تفریحی و ورزشی هتل کلاب توربان می توان به استخر، مرکز اسپا، مرکز ماساژ درمانی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، جکوزی، والیبال، بیلیارد و تنیس اشاره کرد.
پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان ها، صندوق امانات، پارکینگ و اینترنت رایگان، امکانات ویژه معلولین، سالن کنفرانس و امکانات لازم برای برگزاری جلسات، ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی و کارکنان مسلط به چندین زبان از دیگر امکانات این هتل می باشد.
از خدمات قابل ارائه این هتل نیز می توان به خدمات روزانه اتاق ها، خدمات تجاری برای فکس و کپی، خدمات خشکشویی و اتوکشی اشاره کرد.
فاصله این هتل تا مرکز شهر حدود ۵ کیلومتر و تا فرودگاه ۹۰ کیلومتر می باشد.
آدرس: Siteler Mahallesi, 101. Sk, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید