معرفی آکواریوم آکوا وگا از جاذبه های آنکارا

آکواریوم آکوا وگا

آکواریوم آکوا وگا که در یکی از بزرگترین مراکز خرید آنکارا قرار گرفته، از جاذبه های دیدنی این شهر به شمار می رود و برای هر سنی جذابیت خاص خودش را دارد.
این آکواریوم دارای تونلی به طول حدود ۱۰۴ متر است و زیستگاه طبیعی و زنده ی موجودات زیر آب را در مقابل چشمان بازدید کنندگانش گسترده است. مخازن این آکواریوم دیدنی های مختلفی را در خود جای داده است که بازدید کنندگان میتوانند آن هارا کاوش کرده و زندگی در آب شور و آب شیرین را از نزدیک تماشا کنند.
دیدن موجودات عجیب و غریب که از رودخانه ها و اقیانوس های سرتا سر دنیا جمع آوری شده اند، چشم هر بازدید  کننده ای را مسحور خود میکنند. جاذبه های دیگر  آکواریوم آکوا وگا شامل استخر ها، لانه ی خزنگان، مکان های اختصاصی برای عکاسی، فروشگاه سوغات و کافه تریا برای استراحت و خوردن غذا هستند.
با مراجعه به این مکان تفریحی میتوانید از دیدن ۱۲۰۰۰ آبزی لذت ببرید که کوسه ها، ماهی های ناپلئون و دلقک ماهی ها نیز شامل آن ها هستند. فضای آکواریوم کاملا شیشه ای است بطوریکه تمام موجودات به راحتی قابل رویت می باشند و شما تصور میکنید که این موجودات آبزی در کنار شما هستند.

ساعت کاری آکواریوم آکوا وگا
آکواریوم آنکارا در تمامی روزهای هفته آمادگی پذیرش علاقه مندان را دارد به طوری که در روزهای هفته از ۱۰ صبح تا ۸ شب و در تعطیلات اخر هفته از ۱۱ صبح تا ۹ شب باز می باشد. توجه داشته باشید که بازدید از این آکواریوم به عنوان یکی از دیدنی های آنکارا برای کودکان زیر دو سال رایگان است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید