باغ گیاهشناسی نانگ نوچ پاتایا با مساحتی در حدود ۲۴۰۰ متر مربع در دهه ۸۰ میلادی احداث شد. نانگ نوچ و شریکش این باغ را به قصد کاشت میوه خریداری کرده بودند اما در آخر تصمیم گرفتند گونه های مختلف گیاهی را در ان پرورش دهند.
در این باغ گونه های خاص کاکتوس، ساکولنت، انواع ارکیده، بنسای و … مشاهده می شود. بزرگترین مجموعه ارکیده در تایلند که شامل ۶۷۰ گونه بومی و ترکیبی است در این باغ یافت می شود. علاوه بر این متنوع ترین گونه های نخل که شامل ۱۱۰۰ گونه می شود در این باغ یافت می شود.
باغ گیاهشناسی نانگ نوچ افزون بر گونه های متعدد گیاهی و جانوری، امکانات تفریحی زیادی هم دارد و هر گوشه اش می تواند برایتان جالب توجه و سرگرم کننده باشد. اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید می توانید با دوچرخه هایی که در آنجا کرایه می دهند، دوچرخه سواری کنید. همچنین می توانید در دریاچه این مجموعه قایق پدالی سوار شوید. دیدن بیش از ۶۰ گونه ماهی و غذا دادن به آن ها و فیل سواری هم از دیگر تفریحات این مکان است.
باغ گیاهشناسی نانگ نوچ پاتایا یک تور تراموا دارد که اگر زمان کافی برای بازدید از این مجموعه را نداشته باشید، می توانید از این تور استفاده کنید و در مدت زمان نیم ساعته بازدید کلی از باغ داشته باشید. اگر بخواهید به صورت پیاده از این باغ بازدید کنید به حدود ۴ ساعت زمان نیاز دارید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید