بازار شناور پاتایا به ۴ بخش تقسیم شده است که هر کدام نشان دهنده ی فرهنگ یک بخش از تایلند می باشد. این بازار وسعتی در حدود ۱۰۰ هزار متر مربع دارد و بالغ بر ۱۱۴ مغازه، فروشگاه و رستوران را در خود جای داده است.این بازار همه روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی عموم باز است. برای بازدید از این بازار می توانید یک قایق به همراه راهنما اجاره کنید تا علاوه بر این که راهنما هدایت قایق را به عهده می گیرد، بتواند منطقه را به شما نشان دهد و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید با توجه به تعداد نفرات همراهتان قایقی با اندازه مناسب اجاره کنید. در این بازار می توانید علاوه بر لذت قایق سواری، از دیدن فروشنده هایی که اجناس خود را بر روی قایق هایشان گذاشته و قصد فروش آنها را دارند لذت ببرید.
بازار شناور پاتایا شامل بخش ها و جاذبه های مختلفی است که در هنگام بازدیدتان می توانید از آن ها لذت ببرید.
دهکده تایلندی
در این مکان شما با تاریخچه کشور تایلند آشنا می شوید. از سبک زندگی مردم در گذشته گرفته تا نحوه دوخت و دوز لباس ها، کشاورزی و … به شما نشان داده خواهد شد.
نمایش های بازار شناور
در این بازار وسیع روزانه شاهد نمایش ها و برنامه های گوناگون خواهید بود. از جمله این برنامه مسابقه بوکس دریایی است که با مسابقات بوکس معمولی تفاوت دارد. در این مسابقه دو طرف شرکت کننده بر روی میله ای لغزان می نشینند و با هم مبارزه می کنند. برنده مسابقه کسی است که نه تنها بتواند خود را روی میله نگه دارد بلکه بتواند حریف را شکست دهد و درون آب بیاندازد.
قفس پرندگان
یکی دیگر از جاذبه های بازار شناور پاتایا قفس پرندگان است که شما می توانید با وارد شدن در این قفس به پرندگان غذا بدهید و آن ها را به سمت خود جذب کنید و با آن ها عکسی به یادگار بگیرید. برای بازدید از قفس پرندگان باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.
نمایش میمون ها
در این بخش باهوش ترین میمون های تایلند را مشاهده خواهید کرد که در یک گروه به اجرای نمایش می پردازند. نکته جالب توجه این است که این میمون ها قدرت حل مسئله های ساده را دارند به طور مثال می دانند چگونه گره ای را باز کنند. برای بازدید از نمایش میمون ها می بایست بلیط جداگانه تهیه کنید و یا بلیط آن را همراه با تور قایق خریداری کنید.
پل عشق
یکی دیگر از بخش های جذاب بازار شناور پاتایا، پل عشق است که شباهت زیادی به پل معروف عشاق پاریس دارد. دلیل نامگذاری این پل این است که تاکنون شاهد قول و قرارهای عاشقانه زیادی بوده است. زمانی که بر روی پل عشق بازار شناور قدم بگذارید قفل های بسیاری خواهید دید که این امر حاکی از وعده های عاشقانه ی زوج های مختلف دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید