پارک آبی واتربوم یکی از اماکن و جاذبه های تفریحی جزیره ی بالی به شمار می رود و در جنوب روستای کوتا و در میان باغ های سرسبز و گرمسیری واقع شده است.
این پارک با ۳.۸ هکتار مساحت سومین پارک آبی برتر دنیاست که علاوه بر پارک آبی شامل باغ های جنگلی، رستوران و استراحتگاه نیز می باشد.
پارک آبی واتربوم به عنوان یکی از بهترین پارک آبی قاره آسیا شناخته شده است که با سرسره های متنوع و هیجان انگیزی که دارد یک روز کامل سرگرم خواهید شد.
سرسره های این پارک آبی هم دارای ارتفاع کم، برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند و هم دارای ارتفاع بسیار بلند، برای افرادی که به هیجان علاقمندند، می باشد. تمامی سرسره ها و بازی های پارک آبی واتربوم با استانداردهای جهانی هماهنگی داشته و از امنیت بالایی برخوردار هستند. همچنین پاکسازی آب های این پارک از طریق تکنیک نمک و کلر انجام می شود که با پوست انسان و محیط سازگاری دارد.
این پارک آبی علاوه بر چندین سرسره هیجان انگیز، دارای استخر و بازی های مخصوص کودکان، زمین بازی شامل پینگ پونگ و فوتبال دستی می باشد.
این مجموعه از ۹ صبح تا ۸ شب باز بوده و هزینه ی تهیه ی بلیت برای هر نفر به مدت یک روز کامل ۳۵ دلار و برای کودکان زیر ۱۱ سال ۲۵ دلاراست. برای هرکدام از خدمات اضافی که ارائه می شود همچون حوله، کمد، آلاچیق، موج سواری، یوروبانجی، بازی آب پاشی، اسپا، غذا و نوشیدنی باید هزینه ی جداگانه ای پرداخت شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید