بهترین فست فود گلسار رشت

بهترین فست فود گلسار رشت .اگر اهل غذاهای فست فود هستید، احتمالا با گشت و گذار در منطقه گلسار رشت با انتخاب‌های زیادی مواجه بشوید. به همین دلیل، قصد داریم تا بهترین فست فودهای این منطقه را به شما معرفی کنیم. برای هر سلیقه ای‌ می‌توان گزینه‌ای مناسب پیدا کرد و شاید فست فودی وجود داشته باشید که بتواند برای هر سلیقه ای غذای خوشمزه فراهم کند. پس با ما همراه گردید تا با بهترین فست فود گلسار رشت آشنا شوید.

 

پیزریا

یکی از اولین رستوران‌هایی که در زمینه تهیه و پخت غذایی ایتالیای در گلسار رشت فعالیت خود را آغاز کرد. این رستوران زیبا با محیط راحت و جذابش نظر شما را به خود جلب می‌کند. محیط آن برای دوستان و خانواده‌ها مناسب خواهد بود و فضای کافی برای یک دورهمی صمیمی را فراهم خواهد کرد. در سال ۱۳۸۴ زمانی که این رستوران فعالیت خود را آغاز کرد، تعداد رستوران‌هایی که غذای ایتالیایی را به طور خاص پخت‌ می‌کردند، انگشت شمار بود. حالا، علاوه بر انواع غذاهای خوش طعم ایتالیایی، به سرو غذاهای فست فودی نیز‌ می‌پردازد.

با افزایش محبوبیت، در مدت زمانی کم شعبه دوم آن نیز در رشت و سپس شعبه‌ای دیگر در لاهیجان افتتاح گردید. بهترین فست فود گلسار رشت عنوان مناسبی برای پیزریا است، چراکه بهترین سرویس را ارائه می‌دهد و غذاهای متنوع و خوش طعمی دارد. جزو قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین‌های شهر رشت است که پیتزاهایش بسیار معروف هستند، که در میان آنها پیتزا یونانی محبوبیت فراوانی دارد. برای پیتزا دوستان یک مکان عالی است چرا که می‌توانید انواع پیتزاهای زیر را امتحان کنید:

پیتزا سالامی، پیتزا قارچ و پنیر، پیتزا فیله اسموکی، پیتزا مخصوص پیزریا، پیتزا استیک، پیتزا چیکن گریل، پیتزا سبزیجات، پیتزا پپرونی، پیتزا مخلوط و…

امّا این رستوران تنها در پخت پیتزاهای خوشمزه مهارت ندارد! بلکه انواع فست فود را با بالاترین کیفیت نیز ارائه می‌دهد. سوخاری‌های تازه و خوش طعم شامل فیله استریپس، تیکه‌های اسپایسی، بال سوخاری و لقمه سوخاری. و اگر دوستدار برگر باشید، بهترین فست فود گلسار رشت، پیزریا شما را ناامید نخواهد کرد. تمامی برگرها با گوشت تازه و به خوبی پخته شده، تهیه و سرو‌ می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم برگر ذغالی و چیلی برگر را امتحان کنید. در میان ساندویچ‌ها انتخاب‌های زیادی خواهید داشت چرا که شامل: ساندویچ رست بیف، ساندویچ هات داگ، ساندویچ هات رویال، ساندویچ کباب ترش، فیله مرغ، استیک، زبان و مغز و… می‌شود.

می‌توانیم اینجا تمام غذاهای خوشمزه پیزریا را لیست کنیم، امّا یک ویژگی خاص این رستوران باعث می‌شود تا کار راحت گردد. تنها با نصب اپلیکیشن مخصوص رازقی به تمامی منوها دسترسی خواهید داشت. منوی صبحانه، ناهار و شام و تمامی محصولات فروشگاه! بله، یکی دیگر از نکات مثبت این رستوران داشت فروشگاه مخصوص است که محصولاتی که خود رستوران تهیه می‌کند را به فروش‌ می‌گذارد. حتما به وب سایت پیزریا رازقی مراجعه کرده و اپلیکیشن را نصب نمایید.

این رستوران برای خانواده فضای مناسبی خواهد بود. با داشتن منوی کودک می‌توانید غذاهای مخصوص آن‌ها را همراه با نوشیدنی تهیه نمایید. اگر قصد برگزاری جشن یا مراسم خاصی را دارید حتما قبل از رفتن به فست فود پیزریا با آن‌ها تماس بگیرید، چراکه این رستوران اغلب شلوغ است و شاید فضای کافی برای تعداد بالا نداشته باشند. یادتان باشد پس از غذا از دسر غافل نشوید؛ چراکه دسرهای محلی و بین المللی متنوعی در منوی پیدا خواهید کرد که ارزش امتحان کردن را دارد!

شعبات گروه رستوران‌های رازقی عبارتند از:

رستوران رازقی: رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۲۳ شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۲۳۳۲۲

رستوران پیزریا رشت: رشت، گلسار، ابتدای بلوار گلایل ۰۱۳۳۳۷۶۰۰۰۰

رستوران پیزریا لاهیجان: لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، نبش میدان حشمت ۰۱۳۴۲۲۳۶۰۶۰

رازقی اکسپرس: رشت، بلوار استاد معین (بزرگ‌ترین کترینگ و غذا بیرون‌بر در استان گیلان) ۰۱۳۳۴۱۹

پیتزا امیر

تمرکز اصلی این فست فود گلسار رشت بر تهیه پیتزا و انواع سوخاری است. این رستوران با لوگوی نارنجی و مشکی خود در گلسار رو بروی خیابان ۱۱۶ واقع شده و شامل دو طبقه می‌شود. این رستوران کار خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده و تجهیزات ویژه‌ای برای آشپزی و تهیه غذا فراهم نموده است. انواع پیتزا شامل: پیتزا ویژه، یونانی، پیتزا مخلوط، پپرونی، قارچ و پنیر، مارگاریتا، مرغ، سبزیجات، زبان، ساسیج و پیتزا ۴ فصل در منوی این رستوران دیده‌ می‌شوند. علاوه بر آن، در منو انواع سوخاری، خوراک ساندویج و پیش غذا نیز وجود دارد. این رستوران در تهیه سوخاری خود از ادویه جات مشابهی که در رستوران‌های kfc استفاده‌ می‌شوند، بهره می‌برد. ساعت کاری آن‌ها از ساعت ۱۱ صبح شروع شده و تا ۲۳:۳۰ خدمات خود را ارائه می‌دهند.

خانه کنتاکی رشت

این رستوران که با نام خانه کنتاکی پلاس نیز معرفی می‌شود، محیطی دنج و راحت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. فضای داخلی با چوب تزئین شده و منوی بزرگی را می‌توانید بر دیوار آن مشاهده کنید که شامل انواع غذاها می‌شود. رفتار پرسنل و تمیزی محیط از نکات مثبت این رستوران است. پیتزای مخصوص و سالاد مخصوص سرآشپز از جمله غذاهای محبوب این فست فود گلسار رشت هستند. علاوه بر این موارد، انواع مرغ سوخاری، قارچ سوخاری، ساندویچ، همبرگر و سالاد نیز در این فست فود گلسار رشت سرو می‌شود. مواد اولیه به کار رفته تازه و مرغوب هستند و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب می‌توانید غذای دلخواه خود را از این رستوران سفارش دهید. این رستوران در چهارراه گلسار جنب فرمانداری واقع شده است.

شهر سوخاری

یکی از بهترین فست فود‌های گلسار رشت که با لوگوی شیر و پس زمینه قرمز معروف است. این رستوران که در بلوار گیلان جنب خیابان ۱۸۰ واقع شده، محیطی دنج و راحت را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. از غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توان به پیتزا گوشت و قارچ آمریکایی و پیتزا یونانی اشاره کرد. امّا اصل تمرکز این رستوران بر انواع سوخاری است که شامل موارد زیر می‌شود:

مرغ سوخاری دو تکه تا شش تکه – منو اکونومی – مینی سبد میکس- لقمه سوخاری- فیله استریپس- سبد خانواده اسپایسی- منو خانواده اسپایسی و منو اکونومی اسپایسی.

برای کودکان نیز مرغ پاپکورنی، فیله استریپس و مرغ سوخاری همراه با آبمیوه سرو می‌شود. ساندویچ، پاستا، پیتزا، سالاد و نوشیدنی نیز در منوی این رستوران برای سفارش موجود است.

بوم برگر

در ابتدا ظاهر شیک و مرتب این رستوران نظر شما را جلب می‌کند و به عنوان بهترین فست فود رشت می‌توان آن را شناخت. تمرکز اصلی رستوران بر انواع برگر با تاپینگ‌های مختلف است. در میان آن‌ها آمریکن برگر به نسبت محبوب‌تر است. از دیگر برگرهای موجود می‌توان به چیزبرگر فرانسوی، برگر پلاس، مگازینگر، باربیکیو برگر، سوپریم برگر، گریل چیکن و همچنین مواردی دیگر که در کنار پیتزا، سوخاری و سالاد در منوی این رستوران برای شما قرار داده شده اند، اشاره کرد.

رستوران ویوالدی

این رستوران تنها بر پیتزای ایتالیایی تمرکز دارد. پیتزاهای Buono Pizaa، Carne Pizza، Filetto و Misto از پیتزاهای پرطرفداری این رستوران هستند. می‌توان این رستوران را به عنوان بهترین فست فود گلسار رشت در زمینه پیتزا به سبک ایتالیایی معرفی نمود. فضای رستوران ساده امّا تمیز و مرتب است و امکان سفارش برای بردن غذا نیز وجود دارد. می‌توانید این رستوران را در بلوار دیلمان، خیابان بوستان پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید