بهترین مراکز خرید دبی کدامند؟

مراکز خرید دبی

دبی یکی از لوکس ترین شهر های دنیا و پایتخت خرید خاورمیانه به شمار می رود. در دبی علاوه بر مراکز خرید لوکس، بازارهای محلی زیادی وجود دارد که اجناس خود را با قیمت ارزان می فروشند. در این جا به معرفی مراکز خرید شهر دبی می پردازیم.

دراگون مارت

دراگون مارت

ساختار این مرکز خرید به شکل اژدها بوده و همه اجناس آن ساخت کشور چین است. دراگون مارت را می توان بزرگترین مرکز خرید اجناس چینی در خارج از کشور چین دانست. در این مرکز خرید حدود ۴۰۰ مغازه وجود دارد که اجناس متنوعی را به فروش می رسانند. برای رسیدن به این مرکز خرید مترو بهترین گزینه است. شما باید در ایستگاه الرشیدیه از قطار پیاده شده و سپس به وسیله اتوبوس خود را به دراگون مارت برسانید.

مرکز خرید مرکاتو

مرکاتو مال دبی

مرکاتو یکی از جذاب ترین مراکز خرید شهر دبی به شمار می رود که در جاده ساحل جمیرا واقع شده است. مرکاتو یک کلمه ایتالیایی به معنی بازار بوده و طراحی و ظاهر آن شبیه به شهرهای مدیترانه ای است. این مرکز خرید با این که در قلب شهر دبی قرار دارد اما معماری آن به هیچ عنوان شباهتی به معماری های عربی ندارد.

اوت لت مال

اوت لت مال دبی

اوت لت مال یک مرکز خرید تخفیفی و ارزان در شهر دبی محسوب می شود که حدود ۱۲۰۰ برند دنیا را در خود جای داده است. این مرکز خرید دارای ۲۴۰ مغازه بوده و در آن شاهد قیمت های باور نکردنی خواهید بود. اگر قصد خرید سوغاتی دارید ما به شما این مرکز خرید را پیشنهاد می کنیم.

مرکز خرید مارینا مال

مرکز خرید مارینا دبی

این مرکز خرید به دلیل فاصله کمی که با ساحل دارد یکی از پربازدید ترین مراکز خرید شهر دبی به شمار می رود. مارینا مال دارای ۴ طبقه بوده و علاوه بر بوتیک، رستوران ها و کافه هایی با چشم انداز دریا و ساحل دارد. در کنار این مرکز خرید هتل پنج ستاره مارینا واقع شده که می تواند گزینه ی خوبی برای اقامت شما باشد.

مرکز خرید ابن بطوطه

ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است که در خیابان شیخ زاید قرار دارد. نام این مرکز خرید را از روی نام ابن بطوطه جهانگرد معروف انتخاب کرده اند.
این مرکز خرید به شش بخش تقسیم بندی شده و هر بخش آن مربوط به سفرهای مختلف ابن بطوطه است.
مرکز خرید ابن بطوطه دارای ۲۷۵ مغازه است و یکی از ارزان ترین مراکز خرید شهر دبی به شمار می رود.
در این مرکز خرید رستوران های محلی و سنتی انواع کشور ها وجود دارد که می توانید بعد از یک خرید دلپذیر برای صرف غذا به آن ها مراجعه کنید.

دبی مال

دبی مال

دبی مال پرطرفدار ترین و بزرگ ترین مرکز خرید شهر دبی است که در برج خلیفه قرار دارد. این مرکز خرید دارای ۱۲۰۰ مغازه بوده و اجناس در آن قیمت نسبتا بالایی دارند.
دلیل استقبال زیاد گردشگران از این مرکز خرید را می توان وجود گزینه های تفریحی مانند اسکیت روی یخ، پارک موضوعی، آکواریوم بزرگ و فواره دانست.

مرکز خرید امارات مال

امارات مال

یکی از لوکس ترین و بزرگ ترین مراکز خرید دبی است که دارای ۵۶۰ مغازه بوده و برند های معروف دنیا را در خود جای داده است.
در این مرکز خرید یک سالن اسکی سرپوشیده وجود دارد که اولین سالن اسکی سرپوشیده در دنیا به شمار می رود. از دیگر گزینه های تفریحی در امارات مال می توان به سالن های بیلیارد و چندین استخر اشاره کرد.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره

سیتی سنتر دبی

یکی از مراکز خرید وسوسه انگیز شهر دبی، سیتی سنتر دیره است که از پرتجمع ترین مراکز خرید شهر دبی محسوب می شود. این مرکز خرید در اسکله قرار دارد و شامل ۳۵۰ مغازه است. سیتی سنتر میزبان برند های مختلف بوده و از کارکنانی خوب و مجرب برخوردار است.
این مرکز خرید همچنین دارای سالن بولینگ، یازده سالن سینمایی و پارکینگ رایگان بوده و انواع رستوران ها را در خود جای داده است که در صورت تمایل می توانید به آن ها مراجعه کرده و از غذاهای متنوع لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید