شریف‌ تریپ راه حلی مطمئن برای دریافت پاسپورت دومینیکا

دومینیکا یکی از جزایر زیبای حوزه کارائیب است. این کشور پاسپورت بسیار معتبری دارد که با دریافت آن، می‌توانید به ۱۴۰ کشور بدون ویزا سفر کنید. برای گرفتن پاسپورت دومینیکا، احتیاجی به حضور در این کشور یا ارائه مدرک زبان و تحصیلات بالا ندا‌رید و فقط باید مشخص کنید که منبع ثروت شما از کجا است.

به‌دلیل بالا بودن درخواست‌ها برای اخذ پاسپورت دومینیکا، شریف تریپ با بیش از ۴۰۰ پرونده موفق اینجاست تا به شما در گرفتن پاسپورت قدرتمند دومینیکا کمک کند. در ادامه به معرفی دومینیکا و اطلاعاتی درباره پاسپورت این کشور می‌پردازیم.

دومینیکا کجاست؟

منطقه کارائیب و زیبایی خیره‌کننده آن، همیشه زبانزد گردشگران بوده است. این منطقه، جزایر جذاب با طبیعتی بکر و دیدنی دارد که هر ساله بازدیدکنندگان بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می‌کند. یکی از جزایر زیبای حوزه دریای کارائیب، دومینیکا است که به‌عنوان جزیره طبیعت کارائیب نیز شناخته می‌شود. سرزمین‌های سرسبز، کوه‌های مرتفع پوشیده از جنگل، هتل‌های لوکس و سواحل آرام تنها بخشی از جاذبه‌های توریستی این جزیره فوق‌العاده هستند.

اقتصاد دومینیکا

اقتصاد کشور دومینیکا به کشاورزی وابستگی زیادی دارد و شرایط نامتعادل آب‌وهوایی می‌تواند تاثیرا‌ت غیرقابل‌جبرانی بر این بخش بگذارد. درواقع، کشاورزی مهم‌ترین بخش اقتصاد دومینیکا است که تا سال ۱۹۸۰ نیمی از درآمد صادرات دومینیکا وابسته به موز بوده است. با این حال، در سال‌های بعد به دلیل طوفان‌های سهمگین و محدودیت‌هایی که برای صادرات در نظر گرفته شد، صادرات موز کاهش پیدا کرد. همین موضوع نشان می‌دهد که تا چه اندازه اقتصاد در دومینیکا وابسته به کشاورزی است.

به همین خاطر، دولت دومینیکا به‌صورت جدی برنامه‌ اخذ ویزا شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در دومینیکا را پیگیری می‌کند تا سرمایه‌های بیشتری را وارد کشور کند. جذب سرمایه‌های خارجی باعث رشد و پیشرفت کشور و توسعه صنعت گردشگری در دومینیکا می‌شود. به‌علاوه، دست دولت برای هزینه کردن در توسعه زیر ساخت‌های شهری و امکانات زندگی در دومینیکا باز‌تر می‌شود.

مزایای پاسپورت دوم

افرادی که پاسپورت معتبر ندارند، برای گرفتن ویزا با مشکلات زیادی رو‌به‌رو می‌شوند. به‌علاوه، فرایند دریافت ویزا هزینه‌بر و سخت است. از این رو، داشتن پاسپورت دوم می‌تواند راه بسیار مناسبی برای این افراد باشد.

شما می‌توانید با داشتن پاسپورت دومینیکا، بدون نیاز به ویزا به کشورهای مورد نظر خود سفر کنید. زمان لازم برای طی کردن پروسه اخذ پاسپورت دومینیکا نسبت‌ به بسیاری از کشور‌های دیگر کمتر است. گاهی باید همین زمان را صرف کنید تا بتوانید ویزای یک کشور را به‌دست بیاورید، اما می‌توانید فقط یک‌ بار هزینه کنید و بعد از آن با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا، به کشورهای زیادی سفر کنید و لذت ببرید.

روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا

شما برای اخذ پاسپورت دومینیکا و سفر بدون ویزا به کشورهای جهان، نیازی به زندگی در این کشور ندارید. همچنین لازم نیست که مدرک زبان داشته باشید. اگرچه به‌دلیل اینکه زبان انگلیسی زبان رسمی این سرزمین است، با مسلط بودن به زبان انگلیسی کار خود را راحت‌تر می‌کنید.

برای دریافت پاسپورت دومینیکا، می‌توانید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید؛ اما این سرمایه‌گذاری نمی‌تواند به‌صورت خرید ملک و خانه باشد. در این قسمت به معرفی روش‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازیم:

سرمایه‌گذاری در دومینیکا به دو روش زیر انجام می‌شود :

  • کمک مالی بلاعوض به دولت دومینیکا
  • سرمایه‌گذاری در بازار ملک دومینیکا

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در دومینیکا

برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا و گرفتن ویزای این کشور، به‌جز سرمایه لازم ، نیاز به فراهم کردن مدارک و اسنادی دارید. در این قسمت لیستی از اسناد و مدارک مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • کپی تمامی مدارک تحصیلی
  • گواهی اسکان معتبر
  • گزارش پزشکی معتبر
  • مدرک تمکن مالی کافی (با ارائه صورتحساب بانکی)
  • کپی تمامی صفحات پاسپورت
  • کپی کارت شناسایی یا ID کارت
  • کپی شناسنامه
  • گواهی ازدواج
  • چند قطعه عکس پاسپورتی جدید
  • گواهی عدم سوء پیشینه

شرایط دریافت گذرنامه دومینیکا

متقاضیان پاسپورت دومینیکا باید شرایط خاصی داشته باشند. در اینجا به معرفی شرایط لازم برای درخواست پاسپورت دومینیکا می‌پردازیم:

  • حداقل ۱۸ سال سن
  • داشتن شخصیت نرمال اجتماعی
  • عدم سابقه جرم
  • داشتن مدرک زبان
  • داشتن وضعیت سلامتی نرمال
  • داشتن حداقل سرمایه ۱۰۰ الی ۲۵۰ هزار دلار

اخذ پاسپورت دومینیکا با شریف تریپ

اگر شما هم به فکر داشتن پاسپورت دوم هستید، پاسپورت دومینیکا بهترین گزینه برای شماست. برای این کار، شریف تریپ اینجاست تا در مسیر اخذ پاسپورت کشور دومینیکا به شما کمک کند. شریف تریپ یک آژانس گردشگری شناخته شده است که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به‌صورت رسمی در راستای مشاوره در زمینه اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا آغاز کرده است و تا به امروز بیش از ۴۰۰ پرونده موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است.

به‌علاوه، شریف تریپ در سال ۱۴۰۰ توانست با تاسیس آژانس مسافرتی، فعالیت خود را در زمینه گردشگری گسترش دهد. همچنین، این آژانس، خدمات خود را در سایر خدمات مثل انجام پرواز، اخذ ویزا و اقامت و دریافت شهروندی دوم به مشتریان ارائه می‌دهد.

در سال ۱۴۰۱، شریف تریپ با تاسیس شرکت شریف استار در امارات و دریافت مجوز از دولت دومینیکا، به‌عنوان نماینده رسمی دولت دومینیکا فعالیت خود را گسترش داده است. بنابراین اگر قصد گرفتن پاسپورت دومینیکا و زندگی در این کشور را دارید، به آژانس گردشگری شریف تریپ مراجعه کنید و از متخصصان حقوقی این تیم راهنمایی بخواهید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید