گذراندن ۱۳ بدر در تعطیلات خارجی

تور استانبول نوروزی

یکی از روز‌‌هایی که در ذهن و خاطر بسیاری از ایرانیان اهمیتی ویژه دار روز طبیعت است. ما این‌روز را با نام ۱۳ به در می‌شناسیم. در این‌مقاله می‌خواهیم تعدادی از مکان‌هایی که شما می‌توانید در روز طبیعت به آن‌ها بروید. اگر دوست دارید درباره قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول یا تور‌های دیگر در ایام نزدیک روز طبیعت بیشتر بدانید بهتر است این‌مطلب را مطالعه کنید.

روز طبیعت برای همه سنین جذاب است و همه ما آن را روزی پر‌نشاط در‌کنار خانواده می‌دانیم. احتمالا شما نیز خاطرات خوب و فراموش‌نشدنی بسیاری را از آن در خاطر دارید. آیا تابه‌حال ۱۳ به در را در شهر دیگری بوده‌اید؟ در کشوری دیگر چطور؟

بسیاری از ما سعی می‌‎کنیم ۱۳ به در را ساده و آسان در طبیعت و کنار خانواده و دوستان خود باشیم. اما ایام نوروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای بسیاری افراد است تا سفر کنند. انتهای تعطیلات نیز به سیزده به در ختم می‌شود که شاید آن را در شهر یا کشور مقصد بگذرانیم. تور‌های بسیاری در ایام شروع سال و نیمه اول فرودین برگزار می‌شوند که شاید برنامه‌های ویژه‌ای برای روز طبیعت یا همان ۱۳ فروردین داشته باشند. در این‌مطلب تور‌ها و شهر‌هایی را برای سفر نوروزی و روز سیزده به در شما معرفی می‌کنیم.

مطلب را با مواردی درباره سیزده بدر و مکان‌های مناسب شروع خواهیم کرد و در ادامه تعدادی از تور‌ها و شهر‌ها را معرفی خواهیم کرد. پس حتما تا انتهای آن را مطالعه کنید.

درباره سیزده بدر و مکان‌های مناسب برای دیدن در این‌روز

مراسم سیزده بدر یکی از رسوم زیبا است که ما را به دل طبیعت می‌کشاند تا با طبیعت بار دیگر آشنا کنیم. مردم در این‌روز دوست دارند از خانه خارج شده و در گوشه‌ای از زمین شاد باشند و تفریح کنند. رسوم بسیاری برای این‌روز وجود داشته که شاید امروزه برخی از آن‌ها کم‌رنگ شده باشند.

اما رفتن به دل طبیعت و داشتن پیک‌نیکی کوتاه هنوز برای بسیاری از مردم رنگ گذشته را دارد. در هر شهری ممکن است افراد به نقاط سر‌سبز مراجعه کنند یا کنار رود‌ها، کوه‌ها و دیگر مناظر زیبای طبیعت وعده‌ای را بگذرانند. بسیاری از مسافران نیز در شهر‌هایی که هستند این‌روز را به گردش در طبیعت و استفاده از طبیعت آن‌جا اختصاص می‌‌دهند.

با همه این‌توضیحات بهتر است برای مکانی که در سیزده به در به آن می‌روید تحقیق کنید تا روز خوش و خاطره‌انگیزی را داشته باشید.

تور استانبول نوروزی

یکی از شهر‌هایی که ایرانی‌های بسیاری در نوروز به آن سفر می‌کنند، استانبول یا دیگر شهر‌های ترکیه است. بهار استانبول هوای دل‌پذیر و زیبایی دارد. اگر استانبول را برای سفر نوروزی خود انتخاب کرده‌اید و دوست دارید درباره قیمت بلیط تهران استانبول و سفر‌های آن بدانید بهتر است درباره انواع تور‌های نوروزی آن تحقیق کنید.

سایت‌های مختلفی مانند علی بابا تور‌های متنوعی را در نوروز و حتی روز‌های خاصی مانند چهارشنبه‌سوری یا سیزده به در به مقصد استانبول و دیگر شهر‌های ترکیه و کشور‌هایی دیگر برگزار می‌کنند. اگر دوست دارید نوروز یا سیزده به در خود را در شهر و کشوری جدید بگذرانید، یکی از انتخاب‌های خوب برای شما سفر به استانبول است.

تور کوشی آداسی فروردین

در فروردین تور‌های بسیاری به مقصد کوشی آداسی برگزار می‌شوند. اگر به تحقیق درباره قیمت بلیط تهران استانبول می‌پردازید حتما نگاهی نیز به دیگر شهر‌های کشور‌های خارجی داشته باشید. کوشی آداسی یکی از تور‌های جذاب ترکیه برای ایرانیان است. در بهار تور‌های متنوع و جذابی به مقصد این‌شهر برگزار می‌شوند که در ادامه درباره آفر‌ها و پیشنهاد‌های ویژه صحبت خواهیم کرد.

سیزده به در در ترکیه و شهر‌هایی از آن مانند استانبول

استانبول و بسیاری از شهر‌های معروف ترکیه که تور‌هایی بسیاری به آن‌ها می‌روند برای تفریح و جذابیت سفر مسافران، برنامه‌های ویژه‌ای را در‌‌نظر می‌گیرند. در ایام نوروز یا مناسبت‌های خاص مانند چهارشنبه‌‌سوری یا سیزده‌بدر یا شما با پکیج‌های مخصوصی روبه‌رو هستید که احتمالا تبدیل به یکی از مسافرت‌ها و سیزده به در‌های فراموش‌نشدنی زندگی شما خواهد شد.

اگر می‌خواهید در روزی مانند سیزده به در یا دیگر مناسبت‌های خاص از پکیج‌‌های ویژه استفاده کنید، حتما از قبل برنامه‌ریزی داشته باشید و بلیط خود را زودتر رزرو کنید. ممکن است در روز‌های پایانی و نزدیک بله سفر پیشنهاد‌های ویژه که در ادامه درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد، حذف شده و قیمت تور‌ها به قیمت واقعی خود برسند.

آفر‌ها و تور‌های ویژه نوروزی و ۱۳ به در ترکیه و دیگر مناطق

اگر نگاهی به قیمت بلیط تهران استانبول یا دیگر تور‌های خارجی انداخته باشید با قیمت‌ها و پیشنهاد‌های متفاوتی روبه‌رو شده‌اید. این‌موضوع به عوامل بسیاری بستگی دارد. در نوروز و برای بسیاری از ایام خاص شرکت‌ها و ارائه‌دهنده‌های تور‌ها اقدام به گذاشتن تخفیف‌ها و طرح‌های ویژه برای مشتریان خود می‌کنند.

برای استفاده از این‌طرح‌ها باید گوش‌به‌زنگ باشد. سایت علی بابا یکی از سایت‌های معتبر در زمینه رزرو تور‌ها داخلی و خارجی است که طرح‌‎ها و پیشنهاد‌های بسیاری را جدای از همه قیمت‌های معقول و مناسب خود به مشتریانش ارائه می‌دهد. کافی است یکی از راه‌های دسترسی به اطلاعات تور‌های آن مانند سایت یا اپلیکیشن همراه را بررسی کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید