سفر آنلاین به کیش با ایران هتل آنلاین

سفر آنلاین به کیش با ایران هتل آنلاین

جزیره زیبای کیش، یکی از باارزش‌ترین مناطق گردشگری ایران است که به عنوان مکانی جذاب برای سفرهای داخلی به شمار می‌رود. این مقصد گردشگری بی‌نظیر دارای امکانات رفاهی عالی، جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده و هتل‌های لوکس بسیاری مانند هتل شایان کیش است.

سفر به کیش، یکی از تجربه‌های خاص گردشگران می‌باشد که لحظات بی‌نظیری را به آنها هدیه می‌دهد. وب‌سایت ایران هتل آنلاین به گردشگران این امکان را می‌دهد تا با رزرو بهترین هتل‌های کیش، سفری توام با شادی و آرامش را تجربه کنند.

گردشگران در سفر به کیش با ایران هتل آنلاین، می‌توانند با استفاده از تورهای متنوع گردشگری، لحظات نابی را برای خود برنامه‌ریزی نمایند. در ادامه با جاذبه‌های گردشگری کیش آشنا خواهیم شد.

جاذبه‌های گردشگری در سفر آنلاین به کیش

جزیره زیبا و رویایی کیش دارای جاذبه‌های دیدنی، تاریخی و تفریحات متنوع بسیاری است که سفری فراموش‌نشدنی را برای گردشگران رقم می‌زند. این جزیره، برای افرادی که به دنبال تفریحات آبی و غیرآبی هیجان‌انگیز هستند، مقصد بسیار ایده‌آلی است.

جاهای دیدنی در سفر آنلاین به کیش

از جاهای دیدنی کیش می‌توان به پارک دلفین‌ها، ساحل مرجانی، پارک آبشار، بوستان آهوان، جزیره هندورابی و… اشاره کرد که با تفریحات متنوع، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند.

پارک دلفین‌ها

پارک دلفین‌ها یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی کیش است که حدود صد هکتار وسعت دارد. این پارک دارای بخش‌های مختلفی ازجمله باغ پرندگان، تونل آکواریوم آب شور، دلفیناریوم و آمفی تئاتر می‌باشد.

در این پارک، حیوانات باهوشی نگهداری می‌شوند که حرکات نمایشی زیبایی را برای گردشگران اجرا می‌کنند. هتل پالاس کیش حدود ۴.۵ کیلومتر با پارک دلفین‌ها فاصله دارد و مهمانان می‌توانند نصف روز خود را به تماشای حرکات زیبای این حیوانات بپردازند.

ساحل مرجانی

ساحل مرجانی جزیره کیش یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های گردشگری است که در شرق این جزیره قرار دارد. این ساحل جذاب دارای مرجان‌های بسیاری می‌باشد. این مرجان‌ها شبیه سنگ، خزه و برخی گیاهان هستند که رنگ‌های زیبا و متفاوتی دارند. غواصی و اسکوتر زیردریایی از تفریحات آبی این ساحل مرجانی به شمار می‌روند.

 

ساحل مرجانی کیش

پارک آبشار

یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کیش، پارک آبشار این جزیره می‌باشد که دارای آب‌نماهای زیبا و آبشارهای پلکانی است. این پارک مکان مناسبی برای استراحت گردشگران می‌باشد که در سفر آنلاین به کیش می‌توانند از آن بازدید کنند.

بوستان آهوان

بوستان آهوان یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش است. این منطقه به خاطر وجود آهوهای زیبا و بسیاری که دارد به این نام مشهور شده است. علاوه‌بر آهو، حیوانات دیگری ازجمله گوزن، میمون، شغال، روباه، شیر و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداری می‌شود.

جزیره هندورابی

گردشگران برای بازدید از جزیره هندورابی، باید به بندر چیروئیه رفته و با استفاده از قایق‌های دریایی از فضای دل‌انگیز این جزیره لذت ببرند. از جاذبه‌های جزیره هندورابی می‌توان به خانه‌های گچی با نمای سفید، آب انبار، سواحل بکر و زیبا، کلوپ دریایی، انواع ماهی‌ها و لاک پشت‌ها اشاره نمود.

جاذبه‌های تاریخی در سفر آنلاین به کیش

کشتی یونانی

این کشتی در سال ۱۹۹۶ به گل نشسته و امروزه به یکی از مهمترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی کیش تبدیل شده است. تمام افرادی که به کیش سفر می‌کنند در کنار این کشتی، حداقل یک عکس یادگاری دارند. در هنگام غروب آفتاب این جاذبه تاریخی، یکی از جذاب‌ترین مکان‌های کیش به شمار می‌رود.

شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره، یک بخش قدیمی در جزیره کیش است که با معماری قدیمی خود، روزگار پراُبهت گذشته را به تصویر می‌کشد. این جاذبه تاریخی مربوط به قرن هشتم هجری می‌باشد که در کتاب گلستان سعدی نیز به آن اشاره شده است.

مجموعه گردشگری کاریز

شهر زیرزمینی و تاریخی کاریز، مساحتی بالغ‌بر ده هزار مترمربع دارد که فسیل‌هایی از آبزیان دریایی برروی سقف‌ها و در و دیوارهای این شهر، وجود دارد. کاریز به کانال‌های زیرزمینی آب گفته می‌شود که آب‌های شرب و شیرین را تامین می‌کنند.

آب انبار دو گنبد و پنج بادگیر

این آب انبار از دیدنی‌ترین مکان‌های تاریخی در سفر آنلاین به کیش می‌باشد که براساس معماری کویری یزد ساخته شده است. در سال‌های گذشته، آب شیرین برای مصارف کل سال، در این آب انبار ذخیره می‌شد.

در این مکان دو گنبد مدور با چندین حفره وجود دارد که به همین خاطر به آب انبار دو گنبد معروف شده است. در این محل، چهار بادگیر در اطراف گنبدها قرار گرفته که نقش خنک کنندگی داشته و به تهویه هوای این مکان کمک می‌کنند.

خانه مردم شناسی بومیان

خانه مردم شناسی کیش، به یکی از بومیان این جزیره تعلق دارد که در صنعت مروارید فعالیت داشته است. در حال حاضر این مکان به موزه مردم شناسی تغییر کاربری داده و بخش‌های مختلفی از زندگی مردم کیش را به نمایش می‌گذارد.

این خانه تاریخی شامل قسمت‌های مختلفی ازجمله مطبخ، وسایل پخت و پز، محل نگهدای خرما و ابزار آلات ماهیگیری می‌باشد. موزه مردم شناسی از سال ۱۳۹۳ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و به یک موزه سنتی تبدیل شده است.

کلبه هور

کلبه هور یکی از مکان‌های تاریخی کیش به شمار می‌رود که در یک منطقه گردشگری صخره‌ای با آب‌های زلال واقع شده است. گردشگران در این مکان می‌توانند صدف‌ها، لاک پشت‌ها و آبزیان زیر دریا را تماشا کنند که بهترین مکان برای غواصی نیز می‌باشد.

تفریحات آبی در سفر آنلاین به کیش

غواصی

گردشگران برای غواصی باید به مراکز معتبر در جزیره کیش مراجعه نمایند. در این مراکز به گردشگران آموزش داده می‌شود تا با کمک غواصان ماهر، چندین متر به زیر آب بروند و از نزدیک جانوران مختلف را ببینند.

غواصی کیش

اسکوتر زیر دریایی

این تفریح جذاب، ترکیبی از غواصی و اسکوتر است که گردشگران به زیر آب می‌روند تا از تماشای آبزیان لذت ببرند.

فلای برد

علاقه‌مندان به این تفریح مانند مرغان دریایی تا ارتفاع ۱۲ متر از سطح دریا بالا رفته و با شیرجه به داخل آب فرو می‌روند.

جت اسکی

یکی از بهترین تفریحات آبی در سفر آنلاین به کیش، جت اسکی‌های پرسرعت آن می‌باشد.

کشتی‌های تفریحی

کشتی‌های تفریحی کیش بهترین مکان برای گذراندان لحظاتی خوش و خاطره‌انگیز است. در این کشتی‌ها انواع غذاها و نوشیدنی‌ها همراه با موسیقی زنده سرو می‌شود.

سافاری

سافاری یکی از تفریحات لاکچری در جزیره کیش است که گردشگران همراه با یک راننده حرفه‌ای و با یک ماشین لندکروز به اماکن مختلف و زیبا این جزیره می‌روند. در این ماجراجویی از مسیرهای آفرود شگفت‌آوری، عبور خواهند کرد.

تجربه این تفریح هیجان‌انگیز، به گردشگران این امکان را می‌دهد تا جزیره کیش را از زوایای جدیدی مشاهده نمایند و از طبیعت فوق‌العاده و بکر آن لذت ببرند. چراکه دسترسی به این مناظر طبیعی و جذاب به صورت تنها، بسیار دشوار است.

سخن آخر

سفر آنلاین به کیش با ایران هتل آنلاین، تجربه بی‌نظیری را از سفر به خلیج فارس و جزیره زیبای کیش، برای گردشگران رقم می‌زند. با رزرو هتل میراژ کیش از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین، می‌توان سفر آرام و لذت‌بخشی را تجربه کرد.

در سفر به کیش، دست گردشگران برای انتخاب هتل بسیار باز است. زیرا هتل‌ها و اقامتگاه‌های این جزیره از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. هتل‌های ۵ ستاره و لوکس کیش دارای امکانات فوق‌العاده‌ای مانند اتاق‌ها و سوئیت‌های لاکچری، چندین رستوران‌ و کافی‌شاپ و امکانات تفریحی متنوع می‌باشند.

سفر آنلاین به کیش، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر جزیره، لذت بردن از طبیعت زیبای آن و تفریحات آبی و غیرآبی این جزیره فراهم می‌کند. با ایران هتل آنلاین می‌توان تجربه‌ای فراموش‌نشدنی، از سفر به کیش را به دست آورد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید