مکان های دیدنی سنگاپور

سنگاپور

محله‌ی چینی‌ها
محله‌ی چینی‌ها یکی از مکان های دیدنی و گردشگری های شهر سنگاپور می باشد. در محله ی چینی ها ساختمان های بلند و مدرن، مغازه های قدیمی، بازارچه ها و غذاخوری های چینی وجود دارد که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این محله ی چینی مکانی مناسب برای گشت و گذار و همچنین خرید می باشد، در خیابان های این محله غرفه های لباس، وسایل تزئینی، وسایل منزل، گل و گیاه و .. به چشم می خورد.

محله‌ی چینی‌ها سنگاپور

آکواریوم اس ای آ
آکواریوم اس ای آ سنگاپور یکی از اماکن گردشگری این شهر می باشد که در استراحتگاه جهانی سنتوزا واقع شده و به همراه یک پارک آبی حدود ۸ هکتار از وسعت جزیره سنتوزا را به خود اختصاص داده است. از جمله آبزیان موجود در این آکواریوم می توان به کوسه سرچکشی، سفره ماهی مانتا و گونه دلفین پوزه بطری اشاره کرد.

آکواریوم اس ای آ سنگاپور

محله تیونگ بارو
محله تیونگ بارو یکی از قدیمی ترین محله هایی می باشد که در سنگاپور واقع شده است. در این محله فروشگاه ها، غرفه های خرید، خانه های مسکونی، کافه و رستوران ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که زیبایی خاصی را به وجود آورده است.

محله تیونگ بارو سنگاپور

باغ های گیاه شناسی
باغ های گیاه شناسی سنگاپور یکی از جذابه های گردشگری این شهر می باشد که حدود ۱۵۰ سال قدمت دارد و در مرکز سنگاپور قرار گرفته است. این باغ با ۷۴ هکتار دارای چندین بخش مختلف می باشد. ساعت بازدید از این باغ همه روزه از ساعت ۵ صبح الی ۱۲ شب می باشد.

باغ های گیاه شناسی سنگاپور

فلایر سنگاپور
فلایر سنگاپور یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور ، چرخ و فلکی به ارتفاع ۱۶۵ متر است که در مرکز این شهر قرار گرفته است. این جاذبه چشم اندازی ۳۶۰ درجه را در اختیار گردشگران قرار می دهد و دور تا دور شهر سنگاپور، رودخانه شهر، باغ های گاردنز بای د بی و هتل معروف مارینا بی سندز از این ارتفاع قابل مشاهده است. فلایر سنگاپور از امکاناتی همچون مرکز خدمات بازدید کنندگان، پارکینگ، نماز خانه و فروشگاهی برای مایحتاج روزمره و یا خوراکی های آماده نیز برخوردار می باشد.

فلایر سنگاپور

اسکله کلارک
اسکله کلارک یکی از بهترین مناطق گردشگری سنگاپور می باشد که در دهانه رودخانه سنگاپور قرار گرفته و قدمت آن به دو قرن پیش باز می گردد. علاوه بر رستوران های متنوع، چندین مغازه در خیابان های این منطقه به چشم می خورد که دارای پوشاک، انواع پارچه به خصوص پارچه ابریشم، کالا های عتیقه و قدیمی، صنایع دستی و .. است.

اسکله کلارک سنگاپور

مسجد سلطان
مسجد سلطان سنگاپور یکی از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که در منطقه عرب نشین سنگاپور و در خیابان موسکات قرار گرفته است. مسجد سلطان دارای سبک خاصی از معماری اسلامی با نمای آجری می باشد، دیوارهای اصلی سالن نمازگزاران نیز با کاشی های سبز و طلایی رنگ تزئین شده است. این مسجد که چند سال پیش گنبد سبز آن طلا کاری شده است دارای ۲ طبقه بوده و گنجایش ۵۰۰۰ نمازگزار را دارد.

مسجد سلطان سنگاپور

دریاچه مک ریچی
دریاچه مک ریچی یکی از جاذبه های گردشگری شهر سنگاپور می باشد که قدیمی ترین دریاچه این شهر محسوب می شود و به عنوان مخزن آب سنگاپور نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار این دریاچه یک پارک طبیعی به نام مک ریچی وجود دارد که مکانی مناسب برای شناخت بر روی انواع گونه های گیاهان است.

دریاچه مک ریچی سنگاپور

پارک مرلیون
پارک مرلیون یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور می باشد. مجسمه مرلیون که در همین پارک قرار دارد و به عنوان سمبل سنگاپور شناخته می شود و شکل یک شیر با بدن ماهی است. پارک مرلیون در منطقه‌ی تجاری شهر سنگاپور قرار گرفته و در مساحتی برابر ۲۵۰۰ متر مربع بنا شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید