پارک جینو پارادایس تفلیس تنها پارک آبی این شهر است که دارای مجموعه ای بزرگ، تفریحی و چند منظوره می باشد.
در سال ۲۰۱۲ پروژه این پارک در دست ساخت قرار گرفت و هزینه ای نزدیک به بیست میلیون یورو برای آن صرف شد.
در نهایت این پارک آبی در یال ۲۰۱۴ بر روی هموم مردم باز شد.
این پارک که در خیابان گلدانی ۱۰۲ واقع شده است، در قسمت پارک آبی خود دارای بخش هایی همچون بخش ساحلی، سرسره سورتمه، استخرها، پارک داینو و بخش کودکان می باشد.
بهترین زمان برای استفاده از امکانات این پارک فصل تابستان است.این پارک در نیمه دوم اردیبهشت ماه تا نیمه اول مهر از لحاظ دما و تناسب دمای بدن با محیط برای گردشگران بسیار مناسب می باشد.
در این مجموعه تفریحی بخشی برای بدن سازی در نظر گرفته شده است که دارای امکانات پیشرفته ای نیز می باشد.از دیگر بخش های این پارک می توان به مرکز ماساژ درمانی، سونا، اتاق ایروبیک و .. اشاره کرد.
در این مجموعه کابین سرما به منظور سرما درمانی طراحی شده است که طی این روش بدن افراد در معرض بارش برف و دمای پایین قرار می گیرد و کالری زیادی از دست می دهد.به این ترتیب افراد از این روش برای کاهش ورن استفاده استفاده می کنند.از دیگر مزایای این رو ش می توان به افزایش عملکرد اندام های داخلی، اصلاح گردش خون، کاهش خستگی و .. اشاره کرد.
در پارک جینو پارادایس تفلیس چندین رستوران و کافه برای سرو انواع غذاها و نوشیدنی های مختلف وجود دارد که مورد استفاده گردشگران بسیاری قرار می گیرد.هزینه تفریح در این پارک آبی نسبت به امکانات قابل ارائه خود بسیار مناسب می باشد.
این مجموعه تفریحی در نزدیکی دریای تفلیس قرار گرفته است و حدود ۱۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.
آدرس: ۱۰۲ Gldani St, Tbilisi ۰۱۰۲, Georgia

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید