بهترین رستوران های شهر سنگاپور

سنگاپور

سنگاپور یکی از زیباترین و مدرن ترین شهر های آسیا و حتی جهان به شمار می رود. سنگاپور که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است، شهری نسبتا گران محسوب می شود.
در این مطلب چند نمونه از بهترین رستوران های سنگاپور با کیفیت عالی و سبک های متفاوت معرفی شده است.

رستوران بچنلیا
رستوران بچنلیا یکی از بهترین رستوران های سنگاپور به شمار می رود که تقریبا گران قیمت بوده اما از کیفیت غذایی بالایی برخوردار است و برای تهیه غذا از مواد اولیه تازه به صورت روزانه استفاده می شود. سالاد سبزیجات، گوش ماهی، خاویار، جیگر چرب اردک با سس مخصوص از جمله غذا های ویژه این رستوران است.

رستوران بچنلیا سنگاپور

رستوران آمارون
رستوران آمارون از دیگر رستوران های خوب سنگاپور محسوب می شود. در منوی این رستوران انواع غذا های ایتالیایی و مدیترانه ای به چشم می خورد که در وعده های غذایی برای مشتریان سرو می شود.

رستوران آمارون سنگاپور

رستوران ژان
رستوران ژان یکی از لوکس ترین رستوران های شهر سنگاپور می باشد که در هتل معروف ۵ ستاره سوییس قرار گرفته است. در منوی این رستوران انواع غذا های فرانسوی مشاهده می شود که از کیفیت غذایی بالایی برخوردار بوده و تقریبا گران قیمت است.

رستوران ژان سنگاپور

رستوران آندره
اگر از طرفداران غذاهای فرانسوی و اروپایی هستید توصیه می شود سری به رستوران آندره بزنید. این رستوران در مرکز شهر واقع شده است و در زمره ی رستوران های گران قیمت قرار می گیرد.

رستوران آندره سنگاپور

رستوران وایلد راکت
در رستوران وایلد راکت می توانید انواع غذا های محلی سنگاپور و غذاهای آسیایی را سفارش دهید. یک کافه کوچک نیز در این رستوران وجود دارد که آماده خدمت رسانی خواهد بود.

رستوران لاگنا
اگر به دنبال یک رستوران ارزان قیمت می گردید، رستوران لاگنا به شما توصیه می شود. منوی این رستوران دارای انواع غذا های هندی و آسیایی بوده و برای افرادی که به غذاهای تند و پر ادویه علاقه دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

رستوران لاگنا

رستوران اوستریا موزا
یکی دیگر از رستوران های گران قیمت سنگاپور، رستوران اوستریا موزا است که انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را ارائه می کند.

رستوران بیستروی
اگر به دنبال خوراک های گوشتی و کباب هستید رستوران بیستروی گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود. این رستوران که در سواحل سنگاپور واقع شده است فضای داخلی بسیار زیبایی دارد.


کافه رستوران چاپسوی
تنوع غذایی در کافه رستوران چاپسوی آن را به یکی از بهترین رستوران های سنگاپور تبدیل کرده است. گوشت خوابانده شده در پرتقال، تست میگو مرغ با سس مخصوص از جمله غذا های معروف و پرطرفدار این رستوران به شمار می روند.

کافه رستوران چاپسوی سنگاپور

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری سنگاپور توصیه می شود از صفحه ی آن بازدید نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید