سفر به ژاپن؛ معرفی جاذبه‌های دیدنی که نباید از دست بدهید

اگر به دنبال یک مقصد متفاوت هستید، ما ژاپن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سرزمین سامورایی‌ها با طبیعت بکر، درخشش فناوری و البته معابد کهن یک گنجینه بی‌نظیر از تمام جذابیت‌های ممکن یک کشور را در خود جای داده است.

در این مقاله قصد داریم بهترین مقاصد و جاذبه‌های دیدنی ژاپن را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید، چون مطمئن هستیم که نظر شما درباره سفر به ژاپن تغییر خواهد کرد و در اولین فرصت از سرزمین خورشید تابان بازدید می‌کنید.

معبد فوشیمی ایناری در شهر زیبای توکیو

توکیو پایتخت ژاپن و یکی از مدرن‌ترین شهرهای دنیاست. البته توکیو در کنار مدرن بودن جنبه‌های سنتی و مذهبی گذشته خود را هم حفظ کرده است. معبد فوشیمی یکی از معابد بسیار قدیمی و معروف ژاپن است که با دروازه‌های قرمزرنگش شناخته می‌شود.

معمولاً بخشی از زمان مسافران تورهای ژاپن به گشت و گذار در این معبد و عکاسی در اطراف آن اختصاص می‌یابد.

اگر شما هم به آیین و فرهنگ ژاپنی‌ها علاقه‌مند هستید در سفر به ژاپن حتماً از معبد فوشیمی ایناری بازدید کرده تا بیش‌تر شیفته فرهنگ سامورایی‌ها شوید.

کشورهای آسیاشرقی به داشتن معابد بسیار شهرت دارند. در کنار تور ژاپن با شرکت در تور جزیره مالدیو هم می‌توانید بسیاری از معروف‌ترین معابد شرقی را بازدید کنید.

معبد طلایی در کیوتو

بخشی از مردم ژاپن پیرو آیین ذهن هستند. معبد طلایی کیوتو مربوط به پیروان این آیین است و به واقع دو طبقه آن از طلا ساخته شده. یکی از جذابیت‌های معبد طلایی مشرف بودن آن بر یک دریاچه بسیار زیباست که باعث انعکاس این ساختمان در آب شده است. جالب است بدانید این معبد بارها طعمه آتش شده و بنای فعلی در سال ۱۹۵۵ بازسازی شده است.

آکواریوم اوساکا؛ جذابیت دریا در زیرزمین

یکی از معروف‌ترین سازه‌های جذاب دنیا در اوساکا قرار دارد. یک آکواریوم غول پیکر که در دل اقیانوس قرار دارد و شما این شانس را دارید تا چندین هزار گونه دریایی را به صورت مستقیم مشاهده کنید. دیدن آکواریم اوساکا در دل شب زیبایی‌های زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا در دل نورهای زیبا، جذابیت‌های اقیانوس آرام را از نزدیک مشاهده کنید.

چرخ و فلک تمپوزان در شهر اوساکا با ۱۱۲ متر ارتفاع

یکی از غول پیکرترین چرخ و فلک‌های دنیا، تمپوزان است. این چرخ و فلک ۱۱۲ متری چشم‌اندازی زیبا از شهر اوساکا ژاپن را به شما هدیه می‌دهد و می‌تواند اوقات خوشی را برای‌تان رقم بزند.

کاخ امپراطوری ژاپن در توکیو

ژاپن کشوری با نظام مشروطه سلطنتی است و خاندان پادشاهی در شهر توکیو زندگی می‌کنند. کاخ امپراطوری نزدیک به ۱۰۰ سال است که میزبان خانواده سلطنتی بوده. این کاخ پس از جنگ جهانی دوم بازسازی شده و هم اکنون محوطه بیرونی آن میزبان توریست‌هاست.

در روزهای ۲ ژانویه (سال نو) و ۲۳ فوریه(تولد امپراطور) محوطه داخلی کاخ هم باز شده و گردشگران می‌توانند در آن به بازدید بپردازند. در برخی اوقات امکان مشاهده خاندان سلطنتی و حتی امپراطور را در بالکن‌های کاخ دارید!

ژاپن از ارتفاع ۶۳۴ متری در برج اسکای‌تری

شهر توکیو مظهر مدرنیته ژاپن است و احتمالاً این شهر را با خیابان‌هایی پُر از تابلوهای الکترونیکی و روشن در شب به خاطر می‌آورید.

یکی از مظاهر مدرن این شهر، برج اسکای تری است که با ارتفاع ۶۳۴ متری یکی از ۱۰ برج بلند جهان است و در بالاترین طبقه آن می‌توانید منظره‌ای شگفت‌انگیز از زندگی روزمره شهری ژاپنی‌ها را به خصوص در شب مشاهده کنید. یکی از جذابیت‌های توکیو برای توریست‌ها دیدن شهر از این ارتفاع است.  با مراجعه به صفحه تور ژاپن می‌توانید آخرین پکیج‌های ارائه شده را مشاهده کرده و در تور ژاپن طاهاگشت شرکت کنید.

موزه دیجیتال تیم لب؛ موزه استثنایی دنیا

فرض کنید در موزه‌ای کاملاً دیجیتال که به کمک فناوری تصاویر را بازسازی کرده و حتی جذابیت‌های طبیعی را با آن تلفیق کرده قدم می‌زنید! موزه دیجیتال تیم لب در نوع خود باورنکردنی و بسیار خاص است و بعید است در کشور دیگری بتوانید مشابه آن را بیابید. در تور ژاپن حتماً از موزه دیجیتال تیم لب بازدید کنید.

کوه فوجی؛ نماد ژاپن

کوه فوجی یکی از نمادهای ملی ژاپن است. این کوه در جنوب غربی توکیو واقع شده و در اطراف آن مناظری شگفت‌انگیز وجود دارد. جالب است بدانید در بسیاری از نقاشی‌ها و انیمه‌های ژاپنی کوه فوجی به شکل‌های مختلف تصویر شده و شما این فرصت را دارید تا از کوه فوجی بالا بروید و در اطرف آن عکاسی کنید.

زیبایی‌ها در سفر به ژاپن تمامی ندارد!

آنچه که معرفی کردیم تنها بخشی از جاذبه‌هایی است که در سفر به ژاپن می‌توانید از آن بازدید کنید. اگر مشتاق کسب اطلاعات بیش‌تر و دیدن منظره‌های شگفت‌انگیزتر هستید مقاله سفر به ژاپن را مطالعه کنید. ژاپن یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین فرهنگ‌های دنیا را دارد و اگر امکان سفر به این کشور شرقی را دارید معطل نکنید.

آژانس هواپیمایی طاهاگشت با ارائه تورهای لوکس ژاپن در چهار فصل سال بهترین خدمات سفر به ژاپن را به مسافران و همراهان خود ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در تور ژاپن کافی است عبارت تور ژاپن طاهاگشت را در گوگل جستجو کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید