هزینه های سفر به دبی

هزینه سفر به دبی

در این مقاله هزینه های سفر به دبی را به تفکیک برای شما توضیح خواهیم داد.

دبی یکی از هفت منطقه ای است که امارات متحده عربی را تشکیل می دهند. با وجود بیابانی بودن، دبی زیر ساخت های فوق العاده ای دارد. همچنین سیاست های شهروندی بسیار عالی و امکانات متنوعی که در اختیار گردشگران و مهاجران قرار می دهد، این شهر را به پرطرفدارترین شهر خاورمیانه تبدیل کرده است.

برگزاری رویدادهای مهم ورزشی، وجود مراکز خرید متنوع، هتل های لوکس، رستوران های بین المللی و بومی، بلندترین برج های جهان، بیش از پیش بر این امر صحه گذاشته است.

هزینه ویزا

برای دریافت ویزای دبی باید به آژانس های مسافرتی و کارگزاری های آن مراجعه کنید. ویزای ۱۴ روزه دبی بین ۲۹۰ تا ۳۲۰ درهم است و اگر بخواهید ویزا را فوری دریافت کنید باید حدود ۱۵۰ درهم بیشتر هزینه کنید. همچنین ویزای ۱ ماهه دبی حدود ۳۴۰ درهم امارات محاسبه می شود.

 

هزینه پرواز

مسافت تهران تا دبی ۱۲۳۵ کیلومتر است. برای اینکه از تهران به دبی سفر کنید مسیر هوایی مناسب ترین گزینه است. در این مسیر ایرلاین هایی از جمله ماهان، امارات، ترکیش، عمان ایر، ایران ایر و آذربایجان ایر پرواز دارند. هواپیمایی ماهان با کمترین قیمت بلیط ( حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ) و ترکیش ایر با بیشترین قیمت بلیط ( ۴ میلیون و پانصد هزار تومان ) از گزینه های پیش روی شما خواهند بود. زمان پرواز تهران به دبی حدود ۲ ساعت است.

فرودگاه دبی

هزینه اقامت

دبی بیش از ۱۵۰۰ هتل، هاستل و اقامتگاه دارد. اگر جز کسانی هستید که هزینه های سفر به دبی برایتان مهم است، هتل های دو و سه ستاره و در بعضی موارد چهار ستاره برای شما مناسب است. یک هتل سه ستاره در شهر دبی برای هر نفر ۱۵۰ هزار تومان در هر شب از شما دریافت می کند. هزینه هتل های ۴ ستاره دبی از ۱۸۰ هزار تومان برای هر نفر شروع و تا یک میلیون تومان متغیر است. اگر از آن دسته کسانی هستید که محل اقامت برایتان بسیار مهم است باید هتلی ۵ ستاره را انتخاب کنید. هتل های ۵ ستاره دبی از ۳۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون تومان برای یک شبانه روز محاسبه می شوند.

می توانید برای آشنایی و مشاهده عکس هتل های دبی به صفحه آن مراجعه کنید.

هتل های دبی

 

هزینه تور دبی

شما می توانید هتل و پروازتان را شخصا رزرو نمایید اما با محاسبه ی هزینه ها متوجه می شوید که تهیه تور دبی از آژانس های مسافرتی به صرفه تر خواهد بود.

هزینه تور دبی با توجه به فصلی که سفر می کنید متفاوت خواهد بود. هزینه تور دبی از ۲.۹۷۰.۰۰۰ تومان برای هتل های ۳ ستاره تا ۶.۷۵۰.۰۰۰ میلیون برای هتل های ۵ ستاره متغیر خواهد بود.

هزینه های رفت و آمد

هزینه های رفت و آمد شما در شهر دبی می توانید از مترو، تاکسی و یا ماشین اجاره ای برای رفت و آمد استفاده کنید. بلیت یک مسیره مترو در دبی ۵ درهم امارات، بلیت ماهانه مترو ۲۶۵ درهم است. نرخ ورودی تاکسی ها ۱۲ درهم و هر کیلومتر مسافت تقریبا ۱ و نیم درهم محاسبه می شود. اگر بخواهید در مسیری توقف نیز داشته باشید به ازای هر ساعت ۱۵ درهم از شما دریافت می کنند. در صورتی که از وسیله شخصی یا اجاره ای نیز استفاده کنید باید برای هر لیتر بنزین تقریبا حدود ۲ و نیم درهم بپردازید.

مترو دبی

هزینه بازدید از اماکن گردشگری

برای بازدید از برج خلیفه بلندترین سازه جهان، باید به ازای هر فرد بزرگسال تا طبقه ۱۲۵ برج، ۱۳۵ درهم و تا طبقه ۱۴۸ برج، ۳۷۰ درهم امارات پرداخت کنید. همچنین این هزینه برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال به ترتیب ۱۰۰ و ۳۷۰ درهم محاسبه می شود. اگر در ساعات نزدیک به غروب آفتاب بخواهید از این برج دیدن کنید تقریبا دو برابر باید هزینه کنید.
اگر قصد دارید دبی را با خرید یک تور شهری ببینید پیشنهاد ما اتوبوس های hop-on hop-off است. این اتوبوس ها با هزینه ای ۶۵ دلاری شما را به تمام نقاط دبی می برند. لازم به توضیح است بلیت خریداری شده را می توانید ۱ تا ۵ روز استفاده کنید.

همچنین با خرید بلیت اتوبوس های هاپ آن هاپ آف، بلیت رایگان بازدید از آکواریوم آتلانتیس را دریافت خواهید کرد.

برای آشنایی با اماکن گردشگری دبی و نحوه ی دسترسی آن ها توصیه می شود از مطلب مربوطه بازدید کنید.

هزینه های خورد و خوراک

هزینه غذا در دبی

هزینه صرف غذا در یک رستوران میان رده از ۱۲۰ تا ۳۰۰ درهم متغیر است و این هزینه برای ۲ نفر و شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر خواهد بود.
برای صرف غذا در رستوران های زنجیره ای مانند مک دونالد به طور میانگین باید ۲۵ درهم هزینه کنید.
هزینه مواد غذایی در دبی به شرح زیر است:
یک کیلوگرم برنج ۵.۴۸ درهم
۱۲ عدد تخم مرغ ۷.۳۳ درهم
یک کیلوگرم سیب زمینی ۲.۸۷ درهم
یک کیلوگرم گوجه فرنگی ۴.۳۰ درهم
یک کیلوگرم موز ۵.۴۰ درهم
یک کیلوگرم سیب ۶.۳۵ درهم

برای آشنایی با بهترین رستوران های دبی این مطلب را مطالعه بفرمایید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با هزینه های سفر به دبی آشنا کنیم. هزینه های ذکر شده هزینه های به روز و حدودی سفر به دبی است و ممکن است در بعضی موارد اختلافی جزیی داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید