هتل توپکاپی (Topkapi Hotel) یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول است و در منطقه ی فاتح این شهر واقع شده است.
در فاصله ی ۳ کیلومتری هتل مسجد سلیمانیه که با ۳۰ دقیقه پیاده روی در دسترس است. با ۱۵ دقیقه پیاده روی از هتل می توانید به بازار بزرگ استانبول برسید. میدان اسب دوانی و آب انبار باسیلیکا سیسترن نیز در فاصله ی ۵ کیلومتری هتل واقع شده اند. برج گالاتا نیز ۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد و با تاکسی  طی ۱۷ دقیقه می توانید به این برج برسید. میدان تکسیم به اندازه ی ۲۰ دقیقه و خیابان استقلال به اندازه ی ۱۵ دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارند. هتل توپکاپی در فاصله ی ۱۲ کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک ودر فاصله ی ۳۴ کیلومتری فرودگاه بین المللی سبیحا گوکچن واقع شده است.
این هتل ۴۴ اتاق دارد و تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه ی هوای مطبوع، تلویزیون، مینی بار، میز مطالعه، یخچال، صندوق امانات و سرویس بهداشتی اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان و سشوار می باشند.
رستوران هتل توپکاپی انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. کافه ی هتل نیز انواع نوشیدنی های گوارا را ارائه می دهد. صبحانه نیز هر روز صبح به صورت رایگان و سلف سرویس سرو می شود.
از دیگر خدمات و امکانات هتل می توان به اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ، حمل و نقل فرودگاهی، نظافت روزانه، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و اتوشویی، کارکنان چند زبانه و خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید