هتل الیت ورلد پرستیژ (Elite World Prestige Hotel) یکی از هتل های ۴ ستاره ی استانبول است که در منطقه ی پر جنب و جوش تکسیم واقع شده است. این هتل به تازگی بازسازی شده و بهترین امکانات را با بالاترین کیفیت به مهمانانش ارائه می دهد.
هتل تا میدان تکسیم ۴۰۰ متر و تا خیابان استقلال ۵۰۰ متر فاصله دارد. جزایر پرنس، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و بازار ادویه ی استانبول به ترتیب در فاصله ی ۱.۱، ۱.۴، ۱.۸ و ۲.۹ کیلومتری هتل الیت ورلد قرار دارند. کاخ توپکاپی و مسجد آبی نیز ۳.۱ و ۳.۹ کیلومتر با هتل فاصله دارند. مرکز کنگره ی استانبول، مرکز کنگره ی لطفی کردار و سالن کنسرت جمال رشیت ری در فاصله ی ۵۰۰ متری هتل قرار دارند.
هتل الیت ورلد پرستیژ در فاصله ی ۳۰ کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع شده است.
این هتل ۱۰۲ اتاق دارد که با رنگ های روشن و گرم تزئین شده اند. تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، لوازم تهیه ی چای و قهوه و سرویس بهداشتی کاشی کاری شده به همراه لوازم بهداشتی رایگان می باشند.
مرکز آبگرم و سلامتی هتل الیت ورلد پرستیژ خدماتی همچون انواع پکیج های ماساژ به همراه ماساژ های سنتی حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سونا، سونای بخار، باشگاه بدنسازی و کافه ویتامین را ارائه می دهد.
رستوران های این هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای مهمانان فراهم می کند. همچنین کافه ی واقع در لابی هتل انواع نوشیدنی های محلی را سرو می کند.
از دیگر خدمات و امکانات هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر هتل، خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتوشویی، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، پارک اتومبیل توسط پیشخدمت، کرایه ی اتومبیل، پرستاری از کودک، امکانات لازم مخصوص افراد معلول و کمک های پزشکی اورژانسی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید